2008. február 5., kedd

dreamworld



Alapvetően és különben is! Persze… próbálom már összefoglalni… Legyen elég annyi, hogy a Movieworld jobb, mint a Dreamworld. Zúzosabbak a hullámvasutak, a felvezetés, a koncepció. Na nem panaszkodom, azért megint kaptam pár G-t az arcomba. És ne felejtsük el azt sem, hogy "MÁSNAP" amikor a szokásos capucinomat kívántam elfogyasztani ösztönszerűen elkezdtem kapaszkodni kezdtem a liftben, ugyanis azt hittem megint azt a laza 120 méteres szabadesést élem át … És mivel képeket nézni sokkal egyszerűbb mint olvasni. Tessék…




Innen. széken ülve. lefele...











[subbától lenyúlva: random kínzó kérdés: hé! az oké, hogy sznoboskodunk borozás közben az eperfa hordóval... De hogyan lehet eperfából hordót készíteni? az nem egy bokor? valaki?]

32!


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Eperfa: Ez egy remek potenciális téma lehet az apukámmal való beszélgetés alkalmával... Kérdezd majd meg tőle, hogy anno törött lábbal miért és hogyan mászott fel a dédnagymamámék eperfájának legtetejében, és mennyi időt volt hajlandó ott tölteni:) és persze hogy is nézett ki az eperfa, és mennyivel másabb a zamata, mint a földiepernek:)

Névtelen írta...

Most kezdj gyanakoodni és vigyázzzz !!!!

Névtelen írta...

Az eperfán nem eper van, de komolyan, csak úgy hívják.Biztos azért más a zamata, mert az nem eper!!!Szederfának is hívják mellesleg. És én mindezt a Családi kör elemzése óta tudom...lehet elvesztem a részletekben a műelemzéssel...