2008. január 30., szerda

szörf!

Kipróbáltam! Szörföztem, akár az Istenek...Vasárnap reggel veselkedtünk neki a projektnek és mivel sokalltuk a 60 AUD-t oktatásra, meg mert különben is láttunk már ilyet a TV-ben úgy döntöttünk akkor bérelünk deszkát egyénileg, és irány az Óceán.



Persze! Laza 30 AUD-ért a kezünkbe is nyomtak egy-egy szörföt. Na már akkor kezdett elegem lenni, amikor le kellett cipelni a strandra. Csak szeretnék szólni, hogy azok a könnyed hónom alá kapom a deszkát, és lazán sétálok képsorok nincsenek az igazi életben, kizárólag a TV-ben látható beállított jelentek. A szörfdeszka nehéz és nincsen fogása.

Azért nagy nehezen levonszoltuk magunkat, a hullámok is optimálisnak tűntek. Belevetettük magunkat, és az első óra gyorsan el is telt azzal, hogy nem tudtunk bejutni az alkalmasnak vélt helyre (értsd ahol mások, szörföztek), mert rohadtul gyengék voltunk a hullámokhoz képest. Így a kisebb hullámokon gyakoroltunk, azaz nagyokat estünk, nyeltük a sós vizet, elsodródtunk, majd kutyagoltunk vissza a parton magunk után, immáron húzva a deszkát.





Egy idő után aztán rájöttünk, hogyan és hol kéne bemenni. Az elkövetkező 2 órában további damage-ket szenvedtünk, viszont talán kétszer is előfordult hogy 10 másodpercig a deszkán maradtam… Újabb fincsi kis sós vizecske nyelése után rövid pihenés...
Annyira belelkesedtünk, hogy már arról elmélkedtünk, hogy holnap rész veszünk valamilyen szörfös versenyen (persze kizárólag a szponzorált kategóriában, mert abban van a lé) meg, hogy szörfös nadrág mindenképpen kell majd (olyan amiben van kaparó… na az nagyon sznob. Jó lenne egy olyan… akármire is való a kaparó).



Újra nekilendültünk. Ezek a hullámok nemcsak, hogy kiszíthatatlanok de roppant agresszívek is. A harmadik körünk nem volt sikeres, de én csak megvontam a vállam és hanyag eleganciával közöltem a többiekkel „most nem jók a hullámok” (értek MÁR hozzá.. :) )… Újabb sérülés hegyek, a deszka az persze nem egyszer vágott kupán, a vaksz kidörzsölte mindenünket (nem! Nem divatból vesznek fel EZEK (baywatchosok) pólót szörfözéshez! Nemcsak a nap nem éget szarrá, de a deszka se cseszi szét kicsi, kis habtestüket)

Az utolsó körben, egymás után kétszer is sikerült a deszkán maradni. Aminek mondjuk megvolt az a nagy hátránya, hogy egészen a partig siklottunk, viszont ugye ismét be kellett kutyagolnunk. Fárasztó! Szóval nagyon ment a szekér... Aztán kaptam egy laza 2 méteres darálást. Sebaj… mehet tovább. Egy újabb giga hullám, persze hogy rosszul számolom ki (na, amikor a filmekben olyan szépen, pont a hullám „gyomrában” siklanak, az az igazi életben nem sikerül. Sőt! Az jól fáj... Mert általában az a hullám összecsukódik. Na akkor nem jó ott lenni). Bedarál, megforgat, a fejemet belepasszírozza a homokba. Felkelek, ájulás határán vagyok. Szólok a Martinak, hogy kimegyek, elég volt. Ő erősködik csak még egy órát... Hála az istennek neki is torzul a feje hamarosan… 24 órára béreltük a stuffot, de 6 óra után hihetetlen öröm volt visszaadni… Összefoglalva jó de veszélyes móka ez a szörfözés (és lehet hogy az oktatás nem is hülyeség, nem beszélve a megfelelő ruha beszerzéséről)


Kicsit begadatt a térdem, de itt még nem gennyedzett...




Utolsó (előtti) alakalom, hogy én Backpackersben (olcsó turista szállás… 32 AUD / nap) szálltam meg. Gusztustalan. 16 ember egy szobában, szagok, és PUNKoskodás… Ha elfogadtok egy tanácsot ne nézzetek az ágy alá…. (jó, oké hogy koszos, de hogy használt óvszerek és kenyér maradékok vannak alatta az nem annyira süti.) Kellő mennyiségű alkohollal azért túl lehetett élni…




Autóbérlésről. Ha az útitársaid, erősködnek hogy álljunk át a parthoz közel, mert ott majd biztos nem büntetnek meg. Ne hagyd magad! Inkább menjenek a könyökösök, térdesek mint a 90 AUD-s parkolás büntetés (nagyon fájt). Más.
Hiába fizetsz biztosítást. Ha defektet van akkor az a TE HIBÁD errefele. Ergo köteles vagy kivenni a kocsit plusz egy napra (mert ugye el kell vinni a gumit gumishoz, 60 AUD), és megcsináltatni a kereket (155! AUD)… Ehhez persze kellett a német –francia haverjaink balfaszssága is.



Azért mentettem a menthetőt, mivel a cég itt suli utazási irodájában is hirdeti magát beslattyogtam és közöltem, hogy ezt nem tartom korrekt üzletpolitikának, valamint, nagyon aggódom a cég hirdetési táblái miatt mert azok bizony bele fognak kerülni a folyóba... Majd már vörös fejjel, közöltem a nőcivel (akinek a hümmögése igencsak felbaszott idegileg), hogy nem érdekel, én egy beteg ember vagyok és képes leszek kiplakátozni a sulit, és a környéket a történtekkel. Nem hazudok, csak leírom a tényeket. Szóval ha logikusan gondolkodik, próbáljunk valami kompromisszumos megoldást lelni, mert ha csak 5 ügyfelet veszítenek, is rosszabbul járnak, mintha esetleg respektálják a véletlenek sorozatát…Felhívta a menedzsert…Persze hogy külföldi barátaim dagadó mellel hívtak délután, hogy némi pénz megmenekült, mert ŐK elintézték…

Van új nyelvvizsgám. BEC (üzleti). Cambridge-s…39!



6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az autoberles resz egy cseppet zavaros meg nekem is, aki eleg reszletesen mar hallotta a sztorit korabban, bar addigra gondolom mar belefaradtal az irasba... Es esetleg... neha... vigyazhatnal is magadra! tudod csak ugy zarojelben:)

Névtelen írta...

Azt hiszem újra kéne olvasnom ifjúkori zsengéidet ./á..ó..kutya stb/lehet, hogy mint pulykatojás irja nem is igytörtént pontosan,de az irásmű szerintem kutyajó.....hol találom? mármint régebbi verseidet.,,,

Névtelen írta...

Nekem is elmondhatnad reszletesen is. Es nem lenne rosz ha epsegben hazaernel. szia Orsi

Névtelen írta...

Kérjél már nekem is egy új nyelvvizsgát. Olyat szerintem én is kaphatok amiből neked több van pff...

Névtelen írta...

Nah gratulálok a surf-höz :)
Kb 20 éve szeretném kipróbálni!!! Nagyon sárga vagyok az irigységtől :)
Gratulűlok hozzá....amint hazaérsz nyomunk egy flipp- partyt ;)
már fogy a centi

Névtelen írta...

mit kerestem, koszonom