2008. március 21., péntek

bari


I have a dream. Most éppen azt a lököttséget találtuk ki hogy húsvétra bárány kell. Mert itt az a szokás. Sokat agyaltam a projekten, számba vettük a lehetőségeket, és azt hogy bárányt ölünk elvetettük. Egyrészt azért mert elég komikus lenne egy bárányt madzagon magunk után húzva bevonulni a koleszba ott ahol én elvileg nem is lakhatok, másrészt mert hiába lenne piros masni meg harang a bari nyakába megsimogatni nem mernénk nemhogy bántani. Komikus lenne Copfos, meg én a sarokban a bari a másikban szüntelenül bégetve. Szóval ez lett belőle sütésre készen…



Az a jó, hogy nem vagyok erőszakos. Még a világvégén voltam amikor félreértettem valamit, és beképzeltem, hogy a Copfos kalácsot fog sütni húsvétkor. Ez nekem nagyon megtetszett, hiába próbálta elmagyarázni hogy ő csak kalács vásárlásra gondolt, a lényeg a lényeg hétfőn kalácsot sütünk. Biztos nagyon sokat fogunk nevetni. Meg ti is a képeken.

Ja és én sosem ettem húsvétra kalácsot….

Nincsenek megjegyzések: