2008. március 27., csütörtök

kórházasdi


Most már megkönnyebbülve írhatom le. Két olyan ember is ismerek akik „valószínűleg nincsenek az igaz életben”.

Copfos azután hogy a jégen összetörte magát olyannyira hogy korházba vitték, egyik reggel lábfájásra panaszkodott. Gondoltam csak a reggeli teafőzést akarja elbliccelni így eleinte nem vettem komolyan. Délutánra a fájós láb csúnyán feldagadt… Úgy nem csak részleteiben hanem az egész...
Telefon haza, tanácsok, nézessük meg. Kalács projekt bukta, bárány a hűtőben. Délután a sürgősségin, hosszú várakozások, ő jókedvű én férfiként viselkedem többször is hulla fehére sápadok a korház szag miatt vagy egy tű láttán. Megszületik a diagnózis. Vérrög. 23 évesen… Kétségbeesés. Hosszú napok a korházban én látogatok, ő egész nap eszik. Fájdalom semmi, de megmozdulni nem lehet az első 3 napban. Ügyet intézek. Franciául, mert ezek csököttek. Ha tudnak is nem szólalnak meg angolul.

Csúcspontok. Szorító harisnya vétel franciául. Kicsit kiborultam, amire az utolsó kérdéshez értünk:

„és milyen színbe szeretné monsieur???”

Pár nap alatt a férfiember is hozzászokik a korházhoz. Olyannyira hogy rendszeressé váltak a délutáni szunyókálások a copfos ágyán. A kopogás utáni reakció idők azonban egyre csökkentek… Érdekes látvány lehetünk, ahogy egymás karjaiban alszunk én persze ruhástul, cipőstül… Hé! A tolókocsi rallyt a nővérke ellen ki kell próbálni ne engedjétek hogy a csajotok lebeszéljen...

De ki a másik? És hogy tudja a 3 hét alattkétszerkórházban23évesenvéröggel-t überelni?. Hát van valaki…A paripák oszlopos tagja és most tényleg csak felsorolás szintjén:


- Tornaóra futás. Jó Gergő rajtnak indul aztán már habzik is a szája felakad a szeme. Hát igen letört egy porc.

- Családi ebéd. Finom frissen szedett gombából… Aztán közös korházi gyomormosásos buláj

- Balfi barkácsol… És igen megtetszik neki a körfűrész… Kisujj annyi visszavarrás projekt indul

- Évekkel később kisujjból varratok kiszedés. Kellemetes kis elfertőződés…


PS: a bárány sült sikerült






New Date! Április 6! 16.45 Liti újra otthon!


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem rózsaszin harisnyát vettél. Vagy valami vidám szint. Amúgy én nem értem mi a baj a kérdéssel:)

Névtelen írta...

haver, mar kurvara varunk, sajnos mi mar nem tudunk megvarni, de majd talan jovore jossz meglatogatni minket :)

Unknown írta...

lassan nyit már a sukorói Lugo-land :)