2008. március 19., szerda

közel...

Már Európában… Teljesen felesleges lenne elmagyarázni milyen érzés fél év után megérkezni a vén Európába. Érezni az évszakot, remek borokat inni, újra normális húshoz kenyérhez jutni, viszont látni… Hagyjuk is…



Azért annak a pár embernek, aki megérdemli odaát annak most dobok egy sátán villát, meg egy puszit! Sziasztok! Eszembe juttok!

Annyira jellemző volt a (nem is teljesen) haza utam. Járat törlések, összevisszaság, zűrzavar. A lényeg megérkeztem egy laza 40 órás út után Párizsba.

Egy csomó mindenről lehetne írni. Igen láttam a Lisa-t, voltam a Louvre-ba (amit én csak bunkó módon Luvrinak hívok), az operában, felgyalogoltunk a hülye kis toronyba… És tudjátok mit? Párizs nem az én városom.Rengteg ember, kosz, szürkeség (aki szidja a pesti tömegközlekedést, megérdemel egy párizsi metrózást az arcába bele). Hülye vagyok? Azt azért meg kell adni nagyon hangulatos éttermeik, borozóik vannak a múzeumok és úgy egyáltalán a turista látványosságok szépen helyre vannak hozva.

Öt nap után átutaztunk ide a Copfos városába Angers-ba (hé! A francia vasút nagyon fasza. TGV. 300 km/h fölött. Elégedett voltam.). Itt minden más. Kastélyok, szép tiszta környezet, kevesebb ember semmi metrózás… És most jöjjenek a fontos dolgok… Semmilyen múzeumos marháskodás, hanem szuper dolgok… Eurodisney és a Futuroscope…

Elveim vannak, ezekkel a vidámparkozásokkal kapcsolatban. Ezzel nem kicsit szoktam mások idegeire menni. Szóval ébredés korán, laza kaja, nyitás előtt ott lenni minimum fél órával, meg nem állni, mindent megnézni, mindenre felülni ha kell étlen szomjan végigcsinálni a napot… Az Eurodisney studiójában voltunk, ha arra jártok mindenképpen kötelező, a Terror Tower, az Aerosmithes hullámvasút, a Nemo-s hullámvasút… Ha csajjal mentek előre felkészíteni, a durvákat és a családi attrakciókat kellően adagolni nehogy életük legszörnyűbb napját éljék át…










Futuroscope (www.futuroscope.com). Ez nem teljesen vidámpark inkább a jövő mozi technikáit bemutató park. Rohadt nagy, és valami 21 termet kell végigjárni. Mindenhol bazi nagy vásznak, meg 3D szemüvegek kiforrt és elhalt technikák. Érdekes, remek és egyben kimerítő.








Nincsenek megjegyzések: