2008. január 11., péntek

feldobva!



Minek hazudni? Az elmúlt 5-6 hétnek egyszerűen semmi értelme nem volt. Sem nyelvtanulás sem élettapasztalt, vagy buli szempontjából. Mélypontok egymás után, olyan amit még az ellenségeimnek sem kívánnék (na jó Nekik igen ). Vége!
Újra éreztem, hogy van értelme suliba menni. Újra terveim vannak. Persze tisztában vagyok azzal, hogy nem sokan nem értik miről beszélek… Hát ha érteni akarjátok irány el 16.000 km -re otthonról…

Sokat kertészkedtem, mostanság és végre pénzhez jutottam. Hát én meg tudom érteni az állatvilágot. Az oké, hogy felmegyek a közértbe és bespájzolok. Aztán főzök, igaziból egy remek Bolognait. Nem ám paradicsom püréből. :) Szépen paradicsomok lehámozva stb. No de kifőztem fél kiló tésztát. Nem akartam hogy pocsékba menjen, ezért ma suli után fogtam és benyomtam az egészet ugyanennyi szósszal. Érdekes élmény volt. Lefehéredés, mozdulni nem bírás (ez az egész a gyerekoromra emlékeztet, amikor a nagymamám palacsintát sütött én betoltam egy laza 12-est aztán nem tudtam hazamenni csak feküdtem a parkettán) :)

Ne sírjatok! Ausztrál árak...

2L olaj (tesco gazdaságos minőség) 5,89 AUD ---- kb. 960 HUF
2 db alma 2, 39 AUD ----- kb. 400 HUF
1 kg paradicsom 4, 79 AUD ----- 720 HUF


Ide megyek jövő héten: http://movieworld.myfun.com.au/Remek lesz!

57! És felveszem a krokodilölős kalapom, és lelépek innen :)


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha van elerheto kozelsegben ALDI (jo oreg nemet aruhazlanc), erdemes ott vasarolni, 1 kg almat kapsz 2 AUD-ert es az olaj is majdnem a fele. En szombaton 1 kg paradicsomot vettem 1 AUD-ert.

Névtelen írta...

eksus wagh blister artsdomain inserted rabbit seemingly cold diversify parkvienna films
lolikneri havaqatsu