2008. január 6., vasárnap

I am legend

Legenda vagyok. Ez a film címe, amit tegnap este néztem a moziban. Frankó. Ajánlom. Miután a monszuneső véget ért elindultam, és naná, hogy persze nem kaptam jegyet csak a 10 órás előadásra. Aha. A fim témája… Hát nem egy romantikus vígjáték. Nagyon baba volt utána hazagyalogolni a sötét folyóparton…



Jelentem. Elállt az eső. Komolyan, ma még egy csepp sem esett!!! Pedig voltak napok, amikor már úgy ébredtem: bassza meg, mégis Angliába jöttem? Őslakosok szerinte 30 éve nem volt ilyen. Hát remek. De nem méltatlankodom. Süt a nap…

Legenda vagyok. Én is. Ismét kurzust váltottam. Azt hiszem nem sok maradt, amit nem próbáltam ki. Mindenestre a tanulmányi osztályon a bringa már fejből tudja a student card numberem-et.
Nem volt vicces. Az első nap közölték, hogy írjuk meg a nyelvvizsgát. Összehoztam egy 86 százalékos listeninget, és a többi rész sem lett gyenge. De ekkor még reménykedtem. Ki kell olvasni egy könyvet minden héten, ilyesmik. Ambiciózusnak tűnt. Pffff. Aztán elkezdődött az unatkozás. A heti feladatsort megírtam órán, általában négyszer olyan gyorsan végeztem, mint a többiek. A lényeg, a lényeg, visszamegyek a legmagasabb General Englishre megspékelve egy speaking opcióval…

Azért még volt egy kis konfliktusom ma. A tanár egy laza fickónak tűnt. Poénkodósnak. Mivel ilyen ápolatlan hosszú haja van, felírtam a munkafüzetemben szép zöld betűkkel Rock is dead. Ő meg jár körbe-körbe mikor hozzám érkezik, elkomorul az arca, és közli velem a Rock nem halt meg. Oké. Azt hittem vicces. So sorry... Persze aztán visszavágott… Kicsit dühös voltam, hogy megint az általános kérdéseket gyakoroljuk, pedig a csoport azért ennél többet tud, (tényleg egész jól beszél mindenki). Gondoltam nem reklamálok, kicsit lehunyom a szemem amíg harmadszorra is megpróbálja elmagyarázni amit amúgy mindenki ért.
Nem kellett volna. Azt mondja, hogy az én óráján én ne aludjak. Menjek fel, ha aludni akarok. Aztán megnyugtattam a Lelkemet, hogy nem csukom le többet a szemem, ne izguljon nem alszom el. Holnap még az ő csoportjában vagyok. Megcsináltam neki minden leckét, sőt még az opciósat is, ha akarja még valami hörgős üvöltözős atom metál koncertre is elmegyek vele, csak ne akadjon ki…..

63!


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sorminta is lesz?

Gergő írta...

Egy rockernek a rokizdedet látni elég dühítő, ne hibázz többet andris. :)

Névtelen írta...

Hú, már várom, hogy hazagyere emlékszel, még rám? szia, Orsi

Névtelen írta...

nocsak orsika is:)velem is ér kommunikálni!!!

Unknown írta...

Itt hózik és nincsenek hosszúhajú tanárok sem..

sowi írta...

fuck the record and fuck the people draga andrisom, ezt uzenem a tanarnak