2008. január 24., csütörtök

rock!ausztrália (2)


Valamelyik nap a hihetetlen felelőséggel bíró söprögetős melómat végeztem, amikoris fény derült egyrégi rejtélyre. Megértést, és együttérzést tudok tanúsítani.
Történt ugyanis, hogy kis japán barátaink bevertek egy sört és nagyon viccesnek gondolták, hogy egy fa tövét rugdosták és nézték, ahogyan esnek le a szirmok. Pffff. Azt a területet én aznap már felsepertem! Éppen támadásban lendültem volna extra széles seprűmmel amikor beugrott egy régi emlék…Még ifjú titán koromban télen bicikliztünk a haverokkal (Bicikli? Télen? Bicikli-Télen? SIC!) és azzal szórakoztunk hogy vertük le a havat a faágakról. Na most ez rendben is lett volna ha észrevesszük, hogy bizony az egyik háznál frissen lett eltakarítva a hó a járdáról, a csávókám meg épphogy csukja be a kaput. Lényeg a lényeg akkorát csaptak a hátamra hólapáttal, hogy könybe lábadt a szemem. Mos már megértem. A japánokat meg hagytam elmenekülni.

Jelentem megtaláltam a megfelelő kurzust. Egész nap hülyéskedés, de ami a legfontosabb irányított beszélgetés folyik. Új szavakat tanulunk, és amikor a téma olyan, remek vitákra nyílik lehetőség. Kedvenc témám a múlt héten a szexuális zaklatás volt. Alkalmas arra, hogy ha nem is gondolom "úgy" egy egész csoporttal vitába szálljak, ami azzal jár hogy én beszélhetek a legtöbbet. Némi derültséget keltett hogy a leghangosabb kishölgy másnap csini kis, sokat sejtető, topban érkezett, mire én összecsomagoltam és közöltem a tanárral nem bírok a teremben maradni merthogy sexuálisan zaklatva érzem magamat. Mivel exelent student vagyok azért maradtam…

Lehet tippelni! Ma harmadszor játszottam meg és a tanár harmadszor nyalta be, hogy előre állítottam az órát. Mondjuk nem volt teljes értékű, merthogy a többiek elröhögték, és nem tudtak elég gyorsan összepakolni. Azért egy tolltartó hozzám lett vágva, Allen teacher által…


Essék szó kis Magyar komámról is Martinról, csak mert elégedett vagyok vele, szórakoztat. Kb. 3 hónapja találkoztam vele először, amikor talán még az üdvözlést is félre téve közölte, hogy ő minden nap be van baszva, közben nagyot kortyolt a kétliteres ütschiéjéből.. Hülye 19 éves PUNK gondoltam magamban. Aztán kb. 1 hónapja elcsíptem ahogy beszélgetett valamiről (Magyarul). Megnevetett. Korabeli diákokkal úgy társalgott, hogy olyan szokatlan mondatszerkezetek használt amit csak az általam létrehozott és most frissen kitalált Sznob Punkok használnak (megengeded hogy megkérdezem mennyi az idő? Pfff hogy lehet ilyet mondani:). A lényeg van értelem a fejében, meg még benne van a rocknroll. Mostanság nevelgetem, határozott eredmények mutatkoznak amit ő nemigen respektál. Múltkor is le lettem ugatva aztmondjahogy:

„köszi szépen, hogy leszoktattál a zacskós borról, ez jelentősen megnöveli a költségeimet” (margóra. Felnőtt emberek is megisszák. Azért ilyen mélyre ne süllyedjünk már!!! Múltkor elolvastam mit tartalmaz: többek között HAL! TOJÁS!)
Szóval el lehet vele hülyülni. Tudom hogy gyerekes de igenis megvan annak a romantikája amikor büntetlenül lehet káromkodni, valamint hangos megjegyzéssel illetni a nekünk nem szimpatikus humanoidokat.

5 napja érzékeny búcsút vettem koreai barátomtól. EGYEDÜL vagyok a 3 ágyas szobában. Leslattyogtam múltkor a recepcióra, érdeklődni, hogy mire készüljek. Hát a csokik, megtették a hatásukat február 3.-ig nem kapok senkit…



Elutaztam... Byron Bay (kicsit tartok a backpakers-től 16 emberel fogok egyszobában aludni). Ezúttal szörfölni (aha! Biztos jól fog menni. Remélem nem lesz vízi mentőzés mint a kezdetek, kezdetén). Szombat-Vasárnap. Hétfőn jövök, nincs tanítás megünnepeljük, hogy a különböző nációk parta szálltak, és megölték, kifosztották az őslakosokat. 44!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megszántalak, gondoltam irok, h ne legyen 0 megjegyzés...hát igen, lassan elfelejtünk itt mindannyian:)

Névtelen írta...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo