2007. október 28., vasárnap

Lamington park


Eredetileg úgy volt tervezve, hogy fent alszunk a hegyekben.... De miután a 3. szálláson is 70 AUD dollárt akartak elkérni fejenként per kopf, úgy döntöttünk vissza Brisbane-be, kolesz.

Másnap, megint elkéstek. basszus. Én is megiszom a magam sörét de mégis fel tudok kellni! Hé!

Rövid vásárlás. Junk food (előre pácolt tesco minőség). Szupermarket. És mivel demokrácia van, vagy mifene, délelőtt 11 kor Barbecue.... nem kicsit húztam a számat.... Amíg...




Meg nem jelent a haverom. Persze a többiek sokkot kaptak... Én meg 3 fényképező-géppel
toltam egyszerre....

Nézzük folyamatában:



















Hát megette... a finom husit. Hála az istennek én már előtte jól laktam.... Különben cseppet sem lettem volna türelmes.... Azt biztos hogy kisgyerek kigyóit ez a Leguan simán benyelné...

Aztán, egy kissebb túra. Pálmafák, páratartalom, izzadás.... Szokásos....













Ez egy fának a gyökere... Azt hiszem egy ilyen feldarabolása után, nem lenne gond a tüzifával a Rancherooon:



6 megjegyzés:

Névtelen írta...

A képek jól sikerültek, magukért beszélnek, mindenféle sztori nélkül, de én hasonló helyzetem frászt kapnék, az teljesen biztos...

Unknown írta...

A kajáért nem kár mert úgy néz ki mintha te csináltad volna őket, a gyíknak már biztos annyi hacsak nem ivott rengeteg alkoholt rá ami fertőtlenít. A kirándulós képek pedig nagyon jól sikerültek és szép a hely is;)

sowi írta...

hehe, chipie, jol osszefoglaltad a lenyeget, nem is csinalhattam volna en se jobban...lugo biztos nem ivott eleget a fincsi fozeshez :)

Unknown írta...

köszi köszi igyekszik az ember:))

Iván írta...

Szegény gyík.... megérezte a dögszagot.. mostanra tuti valami dühös zombigyíkká alakult, nemsokára megfertőzi az egész kontinenst, gyors fejszámolás.... 43 óra múlva az egész VILÁGOT! Sajnos karantén alá kerül Ausztrália.... sajnálom Lugo.....

sowi írta...

shört sem lehet majd bevinni (egyeb alkoholrol ne is beszeljunk)