2007. október 3., szerda

RSA exam

Let's go. Szóval mivel azt vettem tervbe, hogy sört fogok csapolni jópénzért az itt is megrendezésre kerülő Oktoberfesten azonnyomban el is küldtek vizsgázni (hogy hozzáérhessek alkoholhoz... ezek mind betegek...). Letudtam a sulit, és uccu a helyszínre... Megkaptam az írásos anyagot majd belibbent valami Ausztrál menyecske, aki szokás szerint kurvára hadar. 3 órán keresztül megfeszülve figyelek, hogy felfogjak ezt azt... Jegyzetelek mint a gép. Nah erre közlik, hogy javíthatjuk MAGUNKNAK a vizsgát. VAZZZZZZZZZ. Lehet, hogy gyorsba elvégzek itt valami egyetemet. Vagy ledoktorálok. Fene tudja....

Ma volt a munkamegbeszélés. Kőkemény 3 napot dolgozhatok. Ebből most hétvégén kettőt napi 14 órát. Biztos vicces lesz, kiszolgálni az aboriginalokat... Sokat fogok érteni :) Nem baj ők tudják....
Vennem kell fekete nadrágot, merthogy az kötelező. remek......

Végül:

Mivel mindenki képekért nyivákol, íme:





Megyünk, indulunk éppen a fightos klub helyszínére




Itt meg valami piálós/sütögetős van a parkban




Ő valamilyen Carlos. Braziliából.....

7 megjegyzés:

Gergő írta...

A jobb és a bal oldali csajt is hozhatod haza nekem, köszönöm előre is.

sowi írta...

ezek nem fognak kihuzni a deadline miatti szarbol gergely

Névtelen írta...

Nekem meg akkor intézz egy meghívást a Copacabanara Carlostól, ha már kívánságműsor van

Névtelen írta...

mintha hiztál volna....

sowi írta...

nem hizott csak a sznobos poloja van rajta, az engem is koverit

Névtelen írta...

Nekem az összes csajt hozhatod, nem a deadline miatt....csak úgy:)
Carlossal meg vigyáznék a helyedben..az utsó képen a seggedet fogja?:)))))

sowi írta...

chipie, ezen most kurvara rohogok :D