2007. október 21., vasárnap

vizimentős


Back!

Igaziból, nagyon szép Ausztrália, de egyetlen dolog van, ami igazán le tud kötni az az Óceán. Frankó hétvége volt. De azért egy Sukorós röfögés azért jobb. A legizgalmasabb történés is az óceánhoz kapcsolódik.... Kedves András úszni kívánt egyet ebéd után, illetve megkeresni a legnagyobb hullámokat... Neki is indultam másod magammal. Kb. 20 méterre, lehetünk a parttól és hááát... meg is találtuk őket. Az első 3 nagy hullám még vidám volt. Aztán már csak ki szerettünk volna úszni. Hááát nem nagyon ment. Éppen mondtam a cimborámnak, hogy okés akkor HELP, de szerencsére a vizimentősök kiszúrtak. Egy szörfdeszkán kihúztak a partra… Vicces volt mert vagy háromszor felborultunk…. Akkor már nevettem, de egy pont volt amikor nagyon féltem... Ma nagyon irigykedtem a bajba jutott emberkékre. Őket Jetskivel mentették. Én is kipróbálnám…. Free Jetski











Japán étterem, ettem krokodilt, kengurut, meg cápát. Egy pörkölt azért jobb..... Meg mondtam a pincér csajnak hogy a pálcikával feljetsen el, csak 2 napra jöttünk...














Minden le volt zárva mert valami Indy car volt itt a hétvégén



Beach House (nem Siófok) itt buliztunk


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elég jók lettek a képek, az első az főleg fasza:)
Amúgy meg nem csodálkozom hogy ki kellett menteni..magadat adtad:)))
Szerintem csak azt sajnálhatod, hogy nem a Pamela Anderson mentett ki téged..az lett volna a süti:)))
Örülök, hogy még mindig életben vagy és nem etetted meg a cápákat, vagy valamelyik az evolúciós létrán lejjeb elhelyezkedő élőlényt.

sowi írta...

nagyon szep az uj dizajn, esetleg ha lehetne a betuket meg kisebb mereture venni annak nagyon orulnek, azert az oceanbafulladasod egyelore mindent visz

Gergő írta...

Vazze jellemző, belemegy a vízbe és máris ki kell menteni:))


Nagyon kicsik a betűk..

Iván írta...

Soha többet nem mehetsz be a vízbe és nem lenne baj, ha tűzön sem járnál. Nem, akkor sem, ha elgereblyézed!