2007. október 14., vasárnap

word up!

Végre történt pár olyan dolog ami említésre méltó, így ismét írok. És, hogy ne legyen nyávogás készítettem pár fényképet is. (a fényképezőgépem a halálán van az óceános képek miatt. Remélem, találok valami homokűző szervizt. hé! Érzitek ez áthallásos....)

Először is lefényképeztem a kedvenc helyemet a BOTTLE SHOPOT. Itt ugyanis nem lehet sehol alkoholt kapni csak ezeken a funny helyeken. Az egyik része az üzletnek egy rohadt nagy hűtő. Egy egész helység. Nem szaroznak.... Van is rá kereslet...





Aztán itt van néhány szoció-kép. Mostanában egyre inkább svájciakkal lógok. A németek ugye übermenschek, a franciák meg csak első blikkre jópofák.....






Pénteken iskola buli volt (direkt, tudatosan nem használom a suli-buli kifejezést). Free italok. Betoltam pár pineaple+smirihof (hogy írják helyesen?) kombinációt... Csak óvatosan... Az egyik tanárom viszont aki echte Ausztrál rendesen felöntött a garatra. konkrétan menni nem tudott. Aha. tekintélytisztelet. Viszlát.

Igencsak bizarr élmény koreaiakat meg sárgákat kőkeményen denszelni látni.... Leírni úgysem tudom... kamerám meg nincsen....

[subbától lenyúlva: random kínzó kérdés: Renden hogy a csajok megőrülnek az ingyen szesztől. de hogy az én vállamon akarják magukat kisírni. lássuk be, még jóistennek sem voltam szimpatikus első blikkre. Tehát?]

A hét élményei. Találtam szódavizet, és ettem finomat. HÚST. Az itteni Oktoberfesten. Egyik nap csülköt a másik napon csirkecombot hozzá crautot….

Felzaklattak. Éppen 6 órája csapoltam, amikor odajött hozzám a grand manager, hogy nagyon habos a sör..... Vazzz. két centi ha volt rajta. Mivel igencsak fáradt volt, megkérdeztem tőle: Really??? Aztán fogtam és az egyik koszos poharat kicsit határozotabban bebasztam a mosogatóba... valamint közöltem hogy akkor break time. erre utánam jött, hogy sorry-sorry ő nem akart beleszólni.... csak lehetne kevesebb a hab…. Mivel idegesnek tűnt és minden harmadik mondatát ha értettem (lévén igazi aboriginal Ausztrál az ipse) mondtam neki okés. no problem….




Ma új rekordokat állítottam fel. Egyrészt volt olyan 10 perc amikor nem zártam el a sörcsapot azaz zsinórban csapoltam.... A másik rekord 6 sör egy perc alatt....



Ein porsit, ein prosit für die gemütlichkeit...... Ma leszereltem mint csapos. várom az új kihívásokat....



Csütörtökön, lementem a srácokkal parkba sörivás céljából és találtunk egy mobilt... hehe. Mivel jó kedvemben voltam, gondoltam talán vissza is adhatnánk... Szóval kikerestem benne Mom és Dad-et és felhívtam őket. Kicsit meglepődtek amikor a méltán népszerű rock formációt utánozva beleszóltam: HIIII MAAAM. Utána elég sokat elpoénkodtunk, hogy mivel buta Ausztrál az illető most egész este azon agyal majd a férje mikor járt Magyarországon, és honnan van még egy kölke.... Remélem DNS tesztre azért nem visznek…

Mindenesetre ma megkapta a telefonját az illető. Levest süti-t vagy pénzt nem adott. :)



9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na vééégre sör és ittas emberek is felkerültek a képek közé, kezdem lassan elhinni hogy azért néha jól érzed magad:)

sowi írta...

honnan tudod, hogy ittasak? lehet hogy csak rengeteg kolat ittak meg schlossgoldot

Névtelen írta...

oké ezt most kurvára elhittem....

Gergő írta...

Ne dőlj be ezeknek a képeknek, googlival akárhol találsz ilyeneket. Szerintem Lugó nincs is kint, itt van az országban valahol. Irkálj a kis blogját, meg letölt hozzá képeket és asziszi minden megeszünk neki. (Figyelemfelkeltés: Nem szerepel az új fotókon, na miért?...) :))

Lugosi András írta...

LOL. Te teljesen hüyle vagy Gegőőőő :)

Névtelen írta...

ez egyfajta szórakozási forma a lányoknál, a "síróshányós" (ebben a sorrendben is)buli, remélem a második felét kihagytad...:)
Amúgy tuti, hogy ott van, Gergő, már hazatalált volna egy rántotthúsos vasárnapra:)Vagy akkor azért volt reggelre egy husival kevesebb...?

Névtelen írta...

hé,Panna ,neked honnan ismerős a
siroshányós..?megnéznélek.Talán egy fénykép..a vigyorgosak már unalmasak.

Névtelen írta...

Nem szeretem az előítéleteid!!
(úgyis tudod, mire gondolok)
Mellesleg tudom, megint megfogtam a lényeget, ahogy szoktam, de ez van... Különben nem is én lennék:)

Névtelen írta...

Anyu, én mindig csak aszisztálok, meg ismerek olyanokat, akiknek vannak olyan ismerőseik, akik....:)Akár ki is kérhetném magamnak...sőt ki is kérem!Amúgy miért itt kommunikálunk???