2007. október 6., szombat

workwork

Tegnap munkába álltam... Remek volt a hangulatom eleve, mert mind Magyarországon mind itt mindenki nagy bulikra ment a hétvégén... Remélem élveztétek :)

9.30. kor érkeztem az itt is megrendezésre kerülő Oktoberfestre, rövid eligazítás után elkezdtem csapolni. És ez így folytatódott 14 órán keresztül. Szünet nélkül. A sornak sosem volt vége.... Mosogatás, csapolás. Eléd durva tempóba. Óvatos becslésem szerint kb. 1000 sört készítettem el... Lássuk be ez a mennyiség akár 2 Sukorói bulira is elég lenne....

Közben folyamatosan ment ez a Német hmmmm, hogy is mondjam... Mulatós... Hát öregem, ezek egyszerűen félkegyelműek. Mármint a németek (zömében ugyanis németek voltak). Felnőtt emberek idióta ruhába dajdajoznak, meg artikulátlanul üvöltenek... És mivel más számot az elmúlt évezredben nem írtak, ugyanazok a dalokat játssza a zenekar váltakozó sorrendben... Hogy lehet képes az ember 2007-ben hozentroglit felvenni?????




Nem tudtam, hogy IGAZI neonáciknak fogok dolgozni, ebédeli sem volt lehetőségem, de még mosdóra sem igazán.... (olyan apróságokról, hogy a nap végén annyit mondjanak, hé kösz öreg, meg sem fordult a fejemben) Nah mindegy. Utalják a casht. Az azért bosszant hogy még egy sört sem adtak....



Mindenestre bosszúm elérte őket. Ma küldtek egy sms-t hogy rohadt kevesen vannak. Szabadnapom van. Kedden megyek legközelebb, bár anyagilag jól jön, a fő célhoz nem igazán jutottam közelebb, mivel tagnap kb. 40 szót beszéltem. Nem volt idő beszélni. Csak csapoltam és adtam tovább a kiszolgáló személyzetnek. A SÖRÖKET.

Új lakótársaim vannak. Mind a kettő Koreai. NULLA angollal. Azért lehetne egy kicsit néha mázlim... Majd a következő körben, talán......

UI: Egy kis csilis-babot valaki?




6 megjegyzés:

sowi írta...

bakker ez a csilisbab nem nez ki rosszul, jozanul csinaltad mi?:)
az 1000 sör meg nem biztos, hogy eleg 2 sukoro bulihoz, sot inkabb tuti nem ha mindenki lent van...gratula az uj csikszemu haverjaidhoz :)

Névtelen írta...

ezek a kóreaika olyanok neked, mint akváriumban a halak? ha megunod őket lehúzod a wc és veszel újakat?:))

A sörcsapolás télleg elég szopó..főőleg h 1 kortyot sem ihattál..kicsit sajnállak:)

Gergő írta...

Grat a kitartásodhoz, én biztos belehaltam volna. Az új lakótársaid is emósok? Kíváncsi leszek fognak e takarítani, vagy kapásból nekiállnak számtek alkatrészeket gyártani a sufniban.

Névtelen írta...

Nem azért mondom, de nem biztos, hogy azok új lakótársak. Lehet, hogy visszatértek a régiek, és amig nem tudod megkülönböztetni egyiket a másiktól addig kapsz rizspusztítókat...Ez egy teszt!!!

Boci írta...

1000 sör... bazze.. nem utáltad meg?
Mindenesetre asszem én csilisbabot fogok ebédelni. :D
Üdv a koreaiaknak... Én tuti folyton magyarul pofáznék hozzájuk.. és emlagyaráznám valahogy nekik hogy mekkora kúl dolog is a takarítás.. Nézd ha befoghatóak akkor jól jöhetnek :D

Névtelen írta...

Kicsilíti! Azonnal keress meg, szükségem van egy talpraesett éppen ausztráliában lévő sörstársra!

info@sirlancelot96.hu

TOLVALY ÉS KURVA FONTOS