2007. október 16., kedd

Vödör! Mop!

Minden kolesznak megvan az, az egy bizonyos emberkéje akivel nem csak, hogy ajánlatos, hanem szükséges is jóban lenni. Ő nálunk a recepciós kisasszony. Pont az a nő akin látszik hogy lelki sérült, hogy szeretet hiánya, és önértékelési problémái vannak. A hatalmát azonban már az első napokban megtapasztaltam….

Kisebb mizéria alakult ki ugyanis, a szállásom körül, mivel állítólag a kolesz full-on volt. Apróbb ajándékok, cukorkák, érdeklődések a, hogy léte felöl, azonban meghozták a sikert. Itt maradhatok, de feltételül szabta, hogy párszor szobát kell váltanom, mert csak így tudta megoldani. Okés.

Nagy hiba lett volna a probléma megoldása után virágzó kapcsolatunkat megrontani. Figyelmességek, erőltetett mosolyok továbbra is beficcentek. Aztán mint azt tudjátok egy napon chilis babot készítettem, szokásomhoz híven, kurva nagy mennyiséget. Szóval leslattyogtam és egy kisebb adagot átadtam Neki….

Amikor első költözésem napja közeledett, és megkérdeztem, hogy melyik szobába költözöm ő csak ezt mondta:

ÓÓÓÓÓÓ Neked, nem kell költöznöd swettty....

Éreztem, hogy nyeregbe vagyok. Régi álmomat, egy vödröt szerettem volna szerezni, és valamelyik tanítás után elő is álltam kérésemmel. Csakhogy nem tudtam mi az a vödör angolul. Mutogattam meg magyaráztam. Ő azt mondja Kettle. Oké. Mondom én akkor egy olyat szeretnék... Okés, persze persze....

Sok héten keresztül, sokszor kérdeztem, rá amíg egyszer csak pozitív választ nem kaptam. A szobámba érve aztán csalódás ért. Sehol a veder. Vissza, reklamálni….. Mondja hogy majd holnap. Rendben

Ezt eljátszottuk párszor. Aztán tegnap közölte, hogy tuti ott van és megmutatja. Aha. Előhúzott a szekrényből egy vízforralót. FRANCBA. Most újabb másfél hónapos csoki készleteket kell felhalmoznom.... Csak jó lett volna berakni azt a szótárt…

És arról még nem is szóltam, hogy kiesett az egyik nadrágom az ablakon a másik épület tetejére.... Csak rá számíthatok….

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

cserealapnak nem rossz!!
hátha valaki mindent-akár egy ÚJ vödröt is- megadna egy forralóért.
ideje lesz beinditani a cserekereskedelmet br.-ben.
ui.nemigazhogynemtalálszanetenszótárat!!!

sowi írta...

http://szotar.sztaki.hu/angol-magyar

anyukadnak igaza van, meg hulye is vagy, de ez mas kerdes :)

Lugosi András írta...

Ha ausztrália nem az információs sztráda selejtje lenne, használnám. 15 perc amíg betölti az oldalt....

Ti nagyon okosok.... :)

Névtelen írta...

oké oké de senki ne írja ide hogy is mondják,írják angolul azt hogy vödör:)))
Szenvedjen a kis Drága:))))

Mellesleg egy papírral és egy tollal elég könnyen orvoslni lehet a kis problémád, ha esetleg lerajzolod hogy mit is szeretnél..bár mondjuk szerintem akkor is vízforralót kaptál volna amilyen ügyesen rajzolsz;)

sowi írta...

a vodor angolul VADER, a szinet pedig darth-tal jelolod, ha sotetet akarsz akkor darth vader ha vilagosat akkor meg bright vadert kerj tole te nagyonokos

Névtelen írta...

igazából minek kell neked vödör?!

Névtelen írta...

Kijelenthetjük tehát,vödör hiányában a takaritással kapcsolatos terveid
kútba estek

Névtelen írta...

Igazából én biztos vagyok benne hogy egy hányóvedret kívánt szerezni András barátunk az újsütetű barátaival tervezett bulihoz, azonban sikeresen kersztül húzta a számításait a kis primadonna a recepción.
Mert ugye kényelmesebb egy vödörbe hányni mint egy vízforralóba...bár azzal melegen lehet tartani..:)

Iván írta...

mondd azt:

Hi! I need that stupid thing that's mainly made from plastic and you can put some water in it than you can use it with a mop in order to wash up but you also can use it when you're sick or drunk and mope in it!

A vödör szó sajnos ismeretlen számomra is.....

Gergő írta...

Persze bonyolítsátok túl a vödör problémát is. Andris figyelj: Odaállsz a csaj elé, aszondod neki. Aggyá má VÖDRÖT, ÉRTED? VÖDRÖT, mert leszúrlak b+! Tuti érteni fog belőle.

Iván írta...

akrommondani ....puke in it :)

Lugosi András írta...

Azt hiszem egy konferencia beszélgetést összehozunk vödör ügyben. :)

:) :)

Amint fejlemény van mindenkit tájékoztatok. Emailben, képeslapon, és egyéb kommunikációs csatornákon keresztül....

Gergő írta...

Alap.

Névtelen írta...

És ilyen sűrűséggel várjuk a blogbejegyzéseket, legalább 2-3 naponta:)

Boci írta...

Mindenki a vödrön van fennakadva.. Nekem a nadrág inkább kivágta a biztosítékot.
Lugosi kollega.. hogy a p*csába varázsoltad a nadrágot a szomszéd tetőre????
FÉNYKÉPET RÓLA :D:D:D

Névtelen írta...

A nadrág teljesen normális, úgyis mindig mindent mindenfele szét hagy..szóval ez nem igazi meglepetés..Gondolom lerúgta a nadrágját és véletlenül pont nyitva volt az ajtó és huzat is volt meg minden...ezert féle lehetőség;)