2007. november 4., vasárnap

Australian Zooooo

A mai történés Ausztrália Zooo. Persze, hogy ne csak a "sivár" képek legyenek, kezdjünk hmmm szokás szerint egy kis napi bulváral.....




tegnap óta (liti)

Mivel Copfosal teljes egyetértésben vagyunk, azaz hogy az Ausztrál kaja nem üti meg a kellő minőséget, folyamatosan az általunk speciálisan elkészített ismeretlen marhával táplálkozunk, mustáros hagymás, szószban..... Tegnap kiengedtem a kezeim közül a vezérlést.... Ennek folyományaképpen háromszor csináltunk rizst (rizsát)....




reggel, minimál alvás után, ismét megkaptam a reggeli teámat... okés, hogy megint szar filtert vásároltam, nade... copfos hozza reggel a teát... én a szememet kinyitni nem tudom. azt mondja forró. én résnyire kinyitom a számat, Ő meg beleborít egy istenes kortyot a számba. aztán jól fájt....

(azt mondja copf, hogy ma hisztis voltam... de erről majd ő. Szerintem nem. oké, amikor délután étlen szomjan gyalogoltunk negyedik órája akkor finoman közöltem vele, hogy ki fog lyukadni a gyomrom.... és felzabálja a szerveimet, de szerintem ez érthető.....)

Ebéd közben sikeresen magamra robbantottam a kecsapot. frankó.... Copfos mondja megoldjuk.... Vízzel és szalvétával.... Gondoltam ért ehhez.... :) A nap hátralevő részében nem kecsapos hanem szalvéta darabos voltam.....

(kieg: Éppen kajálunk... a hölgy nem engedte, hogy felálljak az asztaltól amíg eszem. pedig van még valami... VAN KROKODILÖLŐ KALAPOM. ifj Indiana Jones lettem.)


tegnap óta (copfos)


Tegnap a pancsolás után benéztünk egy önkiszolgáló étterembe. (Ezt még a fürdőruha vásárlás alatt találtuk.) Kívülről remek husik, gusztusos köretek. Taktikusan (ami engem illet, nem akartam tudni, mit eszek) nem kérdeztük meg, mit eszünk. Nagy darab egészben sült krumpli, kicsit megbarnítva... az íze? Minden fűszer nélkül (értsd: sót se használtak!!!) megsütötték, és kész, ennyi... A húsról is ugyanez elmondható, írtózatosan ízetlen, mindent fűszert nélkülöztek, pedig olyan jól nézett ki....

Így aztán vacsira bevásároltunk, és nekiálltunk pácolt husit sütni, és rizst főzni.

(Andris a boltban kisebb hisztit csapott, hogy miféle hely az, ahol nincs zacskós rizs, és nagyjából előre determinálható volt, hogy bárhogyis sikerül, nem lesz neki elég jó.)

Csodálkozni, nem kell, valóban nem lett jó... Az első adagot én készítettem, és megkaptam, hogy nemcsak a teakészítés nem jön össze, de a rizs se. Így aztán lelkesen nekilátott, hogy megmutassa mennyivel tapasztaltabb rizs főző mester:) Mire elkészült a második adag rizs, addigra már nagyon-nagyon éhesek voltunk, így aztán megettük.

Az este további részében nagy előrelátással úgy döntöttünk, hogy becsomagolunk még este, mert a reggeli ébresztő nagyon korán lesz. 8:30as indulást terveztünk, 8 kor ébredtem fel...

Andris használhatatlan volt... korán van, nem akarok felkelni, teát kérek és hasonló mondatok hangzottak el. Ma már én választottam a teát, holnap kiderül, hogy jól-e... (Andrisnak eddig nem sikerült jót találnia.)

8:35kor el is indultunk, de Andris még akkor is lényegében belül aludt:)

Nagyjából 11-re értünk az állatkertbe. Sok-sok séta, koala és kenguru simogatás következett, de igaziból mindkettőnknek a tasmániai ördög tetszett. Az ok nagyon egyszerű. A többi kis állat vagy békésen szúnyókált, vagy napozott, és nem igazán mutattak semmi lekesedést. Bezzeg a kicsi ördög :) Visongott, nekiugrott a gondozójának, futkározott jobbra-balra:)

Olyan dél tájban, megemlítettem, hogy dél van, és esetleg kereshetnénk valami ebédet. Erre a válasz: Délben akarsz enni??? Felborul az étkezési rendszerünk.

Ezek után séta-séta következett, és egy olyan másfél óra múlva elkezdődött a hiszti: 3 órája étlen szomjan kutyagolok, elegem van!! Kilyukad a hasam!! A lyuk megeszi a szerveim és társai.
Egyolyan óra múlva meg is ebédeltünk, de addig hiszti, hiszti és hiszti....

Mindenesetre nagyon elfáradtunk, így a vonaton hazafelé kellemesen elszenderedtünk. A feladat persze megint az enyém volt, Andrist felébreszteni, és életet verni belé. Az állomásról csukott szemmel jött ki, és folyton azt kérdezgette miért kell neki felkelnie???

Aztán elindultunk egy irányba, és egy ideje sétáltunk, amikor (azt hiszem eddigre kezdett felébredni) megkérdezte, hogy akkor hol vagyunk? Persze a feladatot megkaptam: Copfos, Neked jó a szaglásod, merre van a folyó???

Azért hazaértünk:)

Állatkert




Koala hegyek








Krokodilusok






Teve




Flying Animals











Tasmániai ördög




Kenguru









Tehhhhhén :)




Dingo




Elefánt (gondoltátok volna?)




Wombat




kisgyerek! ezt neked!










Exit







2 megjegyzés:

sowi írta...

ezmá döfi, meg meg sok ilyen postot:)

Névtelen írta...

tea és rizs...itthon is állandó konfliktusforrás. Évi, ezekből SOHA nem fogsz tudni elég jót csinálni:)Szerintem ezek a dolgok Andráska számára nem léteznek tökéletes kivitelben, max.vmi eszménykép formájában