2007. november 17., szombat

kertész leszek


Némi General Information....

Kertész lettem. Szerdán debütáltam, és rögtön a nagyon fontos fűtrágyázásos feladatot bízták rám. Minden délután, szerdától kezdve tehát itt dolgozom a suli kertjében sötédedésig. Jó néger vagyok ások, lapátolok, cipelek.

Új szobatársak. paffff. Vacak. Szar. Egy francia egy koreai. Angol minimál szint. RENDETLENEK. Kétszer szépen szóltam, de mivel kis barátaink a hangyák ma megjelentek, kénytelen voltam felemelni a hangomat..... A következő lépésként a szemetet vagy a mosatlan edényeket fogom az ágyukra b*****ni. Drasztikusan hangzik, de én nem fogok a kosz miatt 300 dollárt fizetni. Meg hangyafarmon élni....

4400! A sorozat. Frankó. Nagyon kemény. Már a főcímdal hozzá a képsor is nagyon ütős.... Köszi srácok :)

Tegnap a Magyaroknál főztem egy Gulascht. Frankó lett. Volt gulyáskrémünk, meg minden 599-es kódos termékünk hozzá.

Játék. Egyre többen vagyunk, lesz klánunk is, meg minden. Szóval aki akar falu építgetős, online stratégiai játkot itt egy: LINK.


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A faluépités hivatalos nyelve az angol ...remélhetőleg

Névtelen írta...

azert majd a koveket mindenfelekeppen szedesd ossze a niggerekkel mielott fuvetnyiratsz es elkezded fozni a goulash-t sok sörrel :DDDDD

Unknown írta...

köszönöm a képeslapot megkaptam!!:DXD