2007. november 3., szombat

rock!ausztrália ( 1 )

Nohát. Ragaszkodva a tárgyilagossághoz, és megelőzve a botrányt! két szemszögből, kétféle képpen.... Nos akkor.... (ezen a fényképen egyébként megdumáltuk jó előre, hogy nagyon menők leszünk)




Este Brisbane (copfos)

Tegnap este elindultunk kebabozni (kicsit elég volt az újdonságokból). Remek helyen, remek kebabot ettünk:)

Jól lakottan, az éjszaka közepén elindultunk egy "rövidke" sétára (én legalábbis erre számítottam, persze Andrisnak konkrét elképzelése volt). Elindultunk, s a Brisbane folyó partján, egy parti kis úton sétáltunk, én persze kisvártatva "órákig" tartó fotózásba merültem. Ezalatt Andris - unalmában - talált magának egy kedves kis padot, ahová kisvártatva én is letelepedtem. Nem telt bele 5-10 perc, kicsi posszum kezdett a mögöttünk lévőn fán mocorogni. Nekünk sem kellett több, versenytfotóztunk (Andris ugyanis lépten-nyomon beleköt a fotózási technikámba, és meggyőződése, hogy jobb képeket tud készíteni). A posszum nagyon aranyos volt, igazi kis modell volt, nagyon jól tűrte a vakuk villanását.

Igaziból, amíg kellő távolságban van, addig odáig vagyok érte, de bizonyos távolságba azért ne jöjjön... így aztán első hisztériámat akkor vágtam le, amikor a kicsi posszum elkezdett a magasba mászni, Andris pedig felkapott, hogy közelebbi képeket tudjak készíteni és ennek következtében egészen közel kerültem hozzá. Persze Ő jót mulatott mindezen...

Ezek után tovább indultunk... Egy parkban sétáltunk, mely éjjel a dzsungel hangulatát keltette. Hatalmas pálma- és egyéb fák, mindenféle bokormagasságú különleges növény, rohangáló posszumok, furcsa madárhangok...



Ismételten egy posszumba botlottunk, persze azonnal fényképezőgép elő, és katt-katt-katt... Én jobbról, Andris balról fotózta a kis posszumot. Andris egy lépést tett a posszum felé, ami ijedtében felém ugrott (egész este valami hasonló jelenettől tartottam), és hangos sivítás rázta meg "kicsi dzsungelt".

Ezután már csak a hazaút várt ránk...




Este Brisbane (liti)

Amikor copfos, megérkezett rövid genreal information megosztása után közöltem, hogy az auzik nem tudnak közlekedni és itt a piroson is át kell néha mennünk. Persze ő nem akart. Én ezek egészen felidegeltem magamat aztán jó nagyot rávágtam a "gombra".... a következő lámpánál copfos követte a példámat, szegényke azt hitte csak egy alapos ütés segíthet az áthaladásban..... Az a gomb behorpadt! :)





Este sétáltunk. de nem dzsungelben. maradjunk annyiban, hogy volt pár pálmafa.... Meg hülye kis possumok. Meg hosszú hosszú fényképezős periódusok.... Khmmm. Mindenesetre a sikongatások elég szórakoztatóak voltak. :)




Gold Coast (liti)

Ma sikerült reggel 9 kor felébredünk, és mindez azt jelentette, hogy 12 kor már sikerült is útnak indulnunk.... Gondolhatjátok, nem rajtam múlott.

Mivel az állatkert 16.00 kor bezár ezért Gold Coast felé vettük az irányt. Az utazás Havas nagytudású Henriknek és Kelemen koszostalpú Annácskának köszönhetően remekül telt.....

Aztán.... HISZTI (rövid szünetekkel). Copfos ugyanis a nagy spontanitás-nak köszönhetően nem rendelkezett fürdő holmival. Oksa semmi gond... 2 perc alatt beszerzünk egyet (gondoltam én naiv). Hosszú hosszú vásárlásos órák következtek, étlen szomjan, alkoholmentesen....

Siker! És máris ott vagyunk az Ócán partján... Hullámok, part, népsűrűség kellemes... Irány az Óceán...

ATYA ÉG! Copfos sikongatott. Egyfolytában..... és nem a boldogságtól. először is a 32 fokban a 22 fokos vízben nagyon fázott... Amikor az első hullám elérte a derekát kidüledtek szemei és menekülni akart.... NEM HAGYTAM.... Nem vagyok az az akaratos fajta (! :) de ha már itt vagyunk a világ végén akkor hullámozni (kicsit vizimentőset játszani) kötelező.....

Hát megpróbálta. Fogta a kezem, kapaszkodott... Attól függetlenül, hogy most mindenki megsasolhatja közép-kelet-európa legjobb férfitestét, kéretik a copfos kapaszkodásának köszönhető sérüléseket megfigyelni kicsinyke vállamon....



Itt éppen egy helikopfer köröz felettem. Pedig szabályosan és kellő magabiztosággal pancsoltam.



Gold Coast (copfos)

A reggel nehezen indult... 9-kor ébredés, amit rendkívül elősegített a hajnali lefekvés... Mindketten rémesen álmosak voltunk, Andrisnak a reggeli ébredés a szokásos nyűgősség min. 2-szeresével párosult. Azonnal kiugrott az ágyból, hisz' szokása... akoliból pedig 11 körül indultunk el, amit a 11:34-kor váltott CityCat Ticket is bizonyít...

Irány az állomás, ahol a jegyárusító bácsi kedvesen közölte, hogy semmi értelme az állatkertbe elindulnunk, mert már délután 4-kor bezár. Ekkor Andris vetett egy pillantást rám, és kért két jegyet a Gold Coast-ra.

A fürdőruha vásárlás nem egy egyszerű dolog... Nagyságrendileg 5 boltban voltunk, és ebből 2-ben egy darab fürdőruha nem volt, de az biztos, hogy azt a hisztit, amit közben levágott, bármely lány megirigyelte volna ( és csak két fürdőruhát próbáltam... sztem ez majdnem rekord!!!)

Ezután irány a part!! És elindult a hiszti... Naná!!! :)



Nem volt kánikula, fújt a szél, és az óceán sem volt igazán meleg (de az azonban igaz, hogy alapvetően elég fázós vagyok). Kicsi hullámok, kicsi hullámok... azért ez nem hasonlítható a tengerhez... kicsit nagyobb hullámok!!! András fiú pedig kicsit sem volt akaratos. Gyere menjünk bentebb, ez nem is hullám, és tédemtől hirtelen a hasamig szaladt a víz.

Utólag rájöttem, hogy Ő ezt a hullámos dolgot nagyon élvezte, és valószínűleg csak meg akarta mutatni, hogy milyen klassz dolog ez...

Miután sikerült meggyőznöm, hogy jobb nekem a parton, ameddig csak lehetett bement a habokba és ugrándozott:)

Holnap remélhetőleg Steve Irwin Australia Zoo-ja :)


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

latom jol telnek a napok, tovabbi hasonlokat nektek, Evi ne siess haza, neveld meg egy kicsit ez a bamba hisztigepet :)

Névtelen írta...

úgy lenne igazi,ha valakit megkérnétek narrátornak és egy harmadik-objektiv-szempontból is követhetnénk az eseményeket!!
kis szörnyecskék mit esznek??
én mindig vinnék magammal vmi nasit!

Névtelen írta...

Nem csodálkozom.Andris te mindig is nagyon szerettél pancsolni.Vajon az a fiu ki lehetett ,aki a legnagyobb melegben sem volt hajlandó fürödni mert fázott és unta .Egyébb dohogásom az elöző bejegyzés után található,...Érthetetlen ,hogy került oda.

Névtelen írta...

Ja,erre én is emlékszem:Balaton,verőfény,30C,
Andráska egész hétvégén a házban gubbasztott.....jól kitolt velünk....