2007. november 22., csütörtök

kirohanás!


Most akkor idegből.

Tegnap nagyon felbosszantottak. Nem ment a NET. Pont amikor árajánlatokat kellene írnom, stb. Én fizettem érte. Egy szolgáltatásért. Mi az hogy invalid user??? akurvaéletbe. Trehány lusta, köcsög egy hónapra aktiválta a felhasználom. Pedig amikor befizettem a 380 AUD-t rákérdeztem. Ugye akkor nem kell többet lejönnöm?
Reggel 8 kor ott voltam. Üvöltöttem. Nekem ne mondják, hogy majd délután 4 kor jöjjek vissza. Szóval online vagyok újra....

Tegnap kertészkedés. Keressük a csávót, támasztjuk a gereblinget. 40 perc után felbukkan egy "kollega" hogy itt volt a főnök ezt és ezt kell csinálni.... Te büdösparaszt, szólj legközelebb egyből..... Tudod hogy itt vagyunk...
Mi meg felhivattuk emberünket, hogy akkor mi legyen.. Ő, a fő kertész meg lecseszett minket, hogy elmondta már egyszer mi a teendő... Igaza volt.Jogos.

Random kínzó kérdés, random szimpla válasz: Csúnyán beszélek... Hm. Persze! Mérges vagyok....

Beszélgetek erre-arra. Csevegek. Azért ez nem egyszerű... A rohadék ügynökségek, nem kicsit csapják be az embereket. Mese-mese-mese. Olcsó árakról, munkalehetőségről, mindenről amit csak hallani akarnak. Én meg látom, hallom hogy sírnak esténként az otthoniaknak a nyilvános telefonon.... Szemét dolog ez. Főleg azért mert ugyis megpróbálnák ha igazat mondanának. Csak akkor talán fel tudnának rendesen készülni...
15-17 Magyarral beszéltem eddig. Ők olyanok akik itt akartak maradni. eddig 7-en mentek vissza. 2-en jól vannak, (igaz azt mondják hogy ennyit dolgoztak volna otthon már felépült volna az a ház amit otthon félbehagyva eladtak). 5-en szerintem idő kérdése és mennek haza.
A diákoknak egyszerűbb. Ők nem kockáztatnak és tele vannak zsével, ha meg nem akkor idő előtt haza. Mindenesetre eddig nem sok emberel találkoztam aki dolgozik suli mellett....

Mindenesetre én leírok mindent. Itt lesz a feketelista. Ügynökségek nevei és hazugságai. IGÉREM

A mocskos francia. Szó szerint. Nem fürdik. Egy hete. Büdös + plusz valami tesco value spray... Az, hogy rendetlenek, hogy én takarítok azt még lenyelném. De azt, hogy én veszem a mosogatószert, a szivacsot és ha nincs anélkül mkosogatnak kiakaszt. nem baj. tegnap elkértem fejenként 5 AUD-t. Lehet, hogy elég idegbetegnek néztem ki, mert meg sem kérdezték mire... :)
Rohadtul gáz. Hogy felhívnak otthonról és nem értik meg, hogy engem keresnek. Hogy ennyire nem tudnak angolul.
Hogy mocsokban tudnak élni. Hogy 4 zacskónyi szemét volt lebaszva a földre amikor visszajöttem. Hogy 2 napja (igaz sikeres) hadjáratot folytatok a hangyák ellen.
Nem baj... Legközelebb is hagyd csak az én területemen a mocskos papucsod meg zoknid.... Nem gond... De tűrd! Amikor én sejtelmes mosollyal az arcomon az ablak felé mutogatok....
Ja és a kuka is kezd éhes lenni. Pár dologra különösen megéhezett. Nehogy véletlenül egy óvatlan pillanatban......


Jobb is :) Azt hiszem ebből a kirohanásos dologból folytasásos lesz. Van még miről írni..... Legalább nem csak a szép képek vannak fent, és 10 szer meggondolja aki esetleg bele akarna vágni....



5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Úgylátom Andris megmozdult benned a világmegváltoztatáshoz szzükséges alkotó energia. Itthon majd mesterkurzust indithatsz Nemzetközi Rapliangol cimmel.

sowi írta...

hehe, ez jo kis iromany volt, osszad a budos aussie-kat, a franciakat meg alapbol utalom, ugyhogy erte nem kar, legkozelebb oket dobd ki az ablakon

Névtelen írta...

Nah egyre kevésbé irigyelek ... :(
Vágd pofán ezeket aztán majd talán megértik. Az ügynökségek meg mindíg hazudnak. El kell osztani kb 10-el amit mondanak...

Gergő írta...

Engem már tavaly decemberben meggyőzött az egyik csapattársam, hogy meg se forduljon a fejemben, hogy dolgozni mennyek ki kűfődre, nem mintha eszembe jutott volna.
Neki elege lett, kiment és most ott is ugyanúgy szív mint itthon, csak jön még rá jónéhány új dolog.
A helyzet kint is ugyanaz, mint itt, ha van csókosod akkor van esélyed valamire, ha nincs, akkor marad a szarlapátolás.

Névtelen írta...

nos. Azt tényleg művészet volt nem megérteni, hogy mit is akarhatok, amikor egy mondatban hangzik el az András minden formája és a please szó. Talán beszélni vele?!