2007. november 28., szerda

örültek

Hát ilyenek.

Ballagok hazafelé a bevásárlásból mellettem kis sárga üvölt ki a kocsiból és azzal a lendülettel elviszi a villanyoszlopot. Basszus. Nem mert figyelmetlen. Hanem mert be van baszva. Másnap már új kocsival és még több sörrel integet boldogan.

A parkban ülök. Dumálok egy Magyar sráccal kivételesen egészen komoly dolgokról is. Erre megjelenik a koreai egy baseball sapkás fazonnal. Kiderül Magyar. Bemutatkozás, general infók és a harmadik mondat után. Engem az Ukránok figyelnek.... Mi a lószar van?????
És mondja tovább.... hogy megölték a barátját mert nem állt be valami motoros csapatban. Nem iszik sört. Valószínűleg be van lőve. Vagy gyógyszerezve. Vagy csak tök hülye. Fárasztó. Azt mondod álmos vagyok lelépek. Hazafelé megkérdezi hogy halottam-e, hogy Magyarországon felfedezték a láthatatlanná tevő folyadékot.
Mondom neki persze. Van is nálam! ha akar vehet belőle...

Ismét a parkban. Magyar hangok. Megkérdezik van-e töményem. Nincs. Pár szót váltunk majd a képembe vágja. Én utálom a hazámat. Utálom Magyarországot. Hé, akkor miről is beszéljünk? Hm?

Gyakorlatilag bárhol. Tüsszentenek. Zsebkendő? Lószart. Pólóba. Szemrebbenés nélkül.

Bevásárló központban. Az Aborigik mezítláb járnak. Koszos a talpuk. Simán és nyugodt szívvel elmennek mosdóra. Mezítláb. Fincsi.

Fent vagyunk a kocsmába. Valami aboriginal oda keveredik. Fűzi az egyik francia csajt. Jöjjön táncolni. sok pénzt lehet keresni. Így indítanak. És ahelyett hogy el lenne küldve a francba dumálnak. Biztos tiszta a fejük.

Munkatársam. Neki üzletháza van otthon. Budapesten. És nagy bizniszt akar itt csinálni. Akkor mit is keresel itt a kertben 14 AUD ért?

A buszon Goldcoast felé. Artikulálatlan üvöltözés. Méltatlankodás. Egy 50 es féri ül és magában beszél. Fülében egy rendhagyónak nem nevezhető fülbevaló. A protézise....

Sétálok a suliban. Utánam szólnak. Tudok-e jönni verekedni. egy Magyar csajnak elvették az útlevelét... Valami szerb gyerek. Csak akkor adja vissza ha lefekszik vele. Na ezen még gondolkozom... Lehet megérdemelne pár pofont.

Jobb napokon ez vicces. Rosszabb napokon dühös vagyok. És ez csak pár szemelvény. Igaziból itt mindenki meg van kattanva. Mindenki elmenekült. talán ezért... Kevés az aki csak kijött. Hátha megtanul angolul...

7 megjegyzés:

Unknown írta...

príma lehet összezárva egy rakás retardált barommal..sok szerencsét a túléléshez.. a szerb gyerekkel meg vigyázz, nehogy a te útleveled is elcsórja;)

Névtelen írta...

hú,ez jól sikerült kis irás,mintha ott lettem volna ...szörnyű!De lehet,hogy csak te vonzod őket!
Vagy most ők irnak rólad??

Más: hahooó paripák hol vagytok?(kivéve chipi) A megjegyzéseket is szeretem olvasgatni ám!!!
Laci:nem csak kukkolunk,hanem irunk is,különösen, az iwiw üzenőfal óta gondolom,hogy tehetséges iróember lehetnél....

andráska, ne reagálj

Unknown írta...

ma ittam alkoholmentes sört...nagyon rossz volt. Fájt is!
egy világ omlott össze bennem ismét:(((

Névtelen írta...

Ez az a film amit ajánlottál ,hogy feltétlenül nézzek meg,...? jó hir:megtaláltam a 4.menetlevelet és szépen meg van irva ..az eleje Rossz hir:belül teljesen üres

Névtelen írta...

fuck me running, reggel hazi kortevel inditottam :)

Gergő írta...

mit fuckolsz majom?

Névtelen írta...

Próbálj meg te is állandóan részeg lenni, vagy lődd be magad, hátha úgy jófejek! A pólós rész gusztustalan, a szerb gyerek meg jó srácnak tűnik....