2007. november 12., hétfő

Sidney


Vissza a a hétköznapokba... Hazaértem, Copfos már a repülőn, a szobám romokban. Két new szobatárs. Holnap fenyítés következik.... Sok mosnivaló.... Remekül teregetek, és szeretem is csinálni. SURE! de előtte még...

Sidney




Miután az utolsó bejegyzésünket bepötyögtük aludtunk vagy másfél órát, aztán irány a reptér. PISZKÁLTAK. Éppen hogy elaludtam, amikor elkezdték állítgatni az ülésem meg buzerálták az övem. Aha, az az öv tuti sokat számított volna ha lezuhantunk volna... (hé! ezt már írtam régebben is)

Érkezés.. szállás... ilyesmik. És elkezdődött, a 4 napos lábkoptatás.... kb. napi 1300 kilométert gyalogoltunk. Szerintem kicsit össze is mentem, mert elkopott a lábam. Utolsó előtti napon, már csak ragtapasz hegyekkel és dupla-redbull adagokkal bírtam.

Remekül kiegészítettük egymást. :) Én reggel kb. másfél órás puffogásos elégedetlenkedőset játszottam, mire felébredtem copfos belekezdett az éhes-álmos-fájahasam-holawc körbe... erre rákontáztam, a hagydabbaafényképezést-mikorlesz márzöld csodafegverrel, ő folytatta a múzeum igényeivel... na meg persze a dearanyosjjjjajjjjezrepül, jajfélektőle kontrával. Sokat nevettünk :) Így is lehet!!!


Itt lehet látni. Egy fénykép elkészítése 2 - 12 perc közötti teljes koncentrációt igényelt




Az utcákon meg a botanikus kertben voltak állatok szépszámmal




Nem igaziak.... Csalok... :)




Ők nem állatok. Csak sakkoznak....



Botanikus kert




Sörözni jobb mint múzeumba járni! A múzeumok drágák és messze vannak egymástól. És nem elég hogy odaér az ember még benne is gyalogolni kell.... :)

Okés ezek az interaktív illetve pihenős nézelődős múzeumok bejöttek...


Ez a Sidney Towerben van. Ilyen 3D mozis stuff....




Ezek a képek meg onnan fentről készültek











Ez nem





Jó oké. Néha a korcsmába is beosontam
(és különben is, ez is múzeumnak számít!!!!)




Aztán múzeum hegyek










Vicces(nek vélt?) felirat




Powerhouse múzeum. Itt roppant mérges voltam. Jól beharangozták, aztán jól nem működött semmise. Meg olyan lomtalanítás szaga volt az egésznek... Mindenféle stuffot összehordtak, és nem igazán láttam át a koncepciót. Még 3D -ben sem...




És persze az Operaház... Itt voltunk párszor. Elég sokat rosszalkodtam. Első két alkalommal csak be akartam lógni. Meg is próbáltuk. Nulla eredmény. Aztán végül kifizettük a belépőt. Stratégiai hibát követtek el. Az elején többször és fokozottan hívták fel a figyelmünket hogy nem lehet belül fényképelni.... AHA. Ha nem mondták volna lehet eszembe se jut....














Nem csak azért mert kötött pályás, magasan megy, és a város közepén, hanem mert le lehetett ülni benne. szóval megérdemel két képet:






Jó okés. "véletlenül" a vidámparkba is elkeveredtünk.... Nem nagy szám. Az otthoni is(!) jobb. De este szép...






UI: Most megpróbálom újranöveszteni a küllőimet. Meg aludni. Meg, megírni a teszteket amivel lemaradtam. Meg új melót keresni... Ha van valami persze írok!

UI 2: Nem nem kérek, kioktatást helyesírásból, paripák. Hajnal van mire feltöltöm... De a kommenteket várom :)

UI 3: Nem, tudom nem töltöttem fel sok képet a múzeumokról. Ha valakit érdekel ugorjon ki. Vagy keressen rá a neten. Nem is fogok többet múzeumba fényképezni. Vagy látni kell, vagy nem is ér annyit.... Azért a teljesség igénye nélkül....

Itt voltunk: Australian Museum, Sidney Museum, Sidney Tower, Sidney Oztrek, Sidney Opera, Power house Museum, Sidney Aquaráium..... és még sok-sok épület, amit mind körbejártunk....


2 megjegyzés:

sowi írta...

nagyon jok a kepek, Evit majd kifaggatjuk ha visszaert :)

Névtelen írta...

ilyen nincs!!!Csak nem azt akarod mondani,hogy nem mentetek el legalább EGY esti előadásra az operába?
Hogy lehet ilyet kihagyni!És ha soha többet nem jutsz el Sidneybe???