2007. december 31., hétfő

Fuck 2007

Még egy ünnep otthontól távol. Már kezd elég lenni. De hát nincs sok hátra… Jelentem alássan itt 2008 van. Otthon még csak kezdődik az őrület…

Én mivel, semmilyen erőltetett koreai bulájon nem kívántam részt venni, úgy döntöttem dolgozok szilveszterkor. A városházára (Brisbane City Hall) kerültem, és kivételesen nincs okom panaszra… Délután 5-re érkeztem, amikor is egy laza idegenvezetésbe részesültem, mivelhogy mosogató fiúnak tudni kell, mi hol van… Ezután meglepő módon közölték, hogy elfogyaszthatjuk a vacsoránkat. Pffff. Hát ilyet!

Svédasztalos balhé semmi extra, de kedves gesztus volt. Valahogy jobb kedvel álltunk neki a melónak. 2300 fős rendezvény. Jelentem alássan ennek a felét harmad magammal mosogattam el. Oké nem túl szépen, de hát basszus akárhogy is nézzük 1150 tányért, lenyomtunk.








Kezem hólyagos, lábaim fájnak. Kicsit stresszeltem lévén, mert az éjfélt nem egy konyhába akartam tölteni. Tizenegykor meg is fogtam a kicsi hátizsákom. Ezzel demoralizáltam a csapatot és egyben ösztönöztem a munkáltatót, hogy tartsa magát az ígérethez és adja oda a járandóságomat. 11.40-re zsebemben volt a pénz.

Rohanás a hídhoz laza tűzijáték…. Szarrá ázás egy óra gyaloglás, ünnepi noddles, és már itt is vagyok.







Hát Boldog újévet! Családom, copfos, paripák, és mindenki, aki érdemesre tartja magát a köszöntésemre! 68!



Hú de rég volt. Gimnazista elsős lehettem, egy remek ingyenes képeslap járta a várost, minden szilveszterkor… Ennek mintájára, nosztalgiázásul és összefoglalásul, fontos és nem fontos dolgokat kihagyva…..


FUCK 2007


világvégén, ausztrália… MEH, és Feri micsoda GDP adat, nem ezt ígértétek! Eső. Csóróság, és aljamunka. Egyedül. Dorka. Ideggyengeség. Angol nyelv, mindenki sárga.



első ki****ott cibakházai fesztivál, Fainn és Brazil ma biztos nem megyünk le, végtelen hatalmas óceán, ha hangpanel nélküli, akkor is lakozott Indiana Jones. Ámokfutás itthon és külföldön copfossal… sukoró csillámparti! Adolf bácsi aquaparkja.




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na ugye...bárhol is töltöd a következő szilvesztert, csak jobb lehet. Több ünnep pedig nincs!