2007. december 2., vasárnap

tehenet.dombbal!

Nahát. Ti mit szeretnétek karácsonyra? Tegnap bukkant fel egy régen elfeledett fórum hirdetésem. Tessék egy ötlet! Két-három éve történhetett, amikor kitaláltam, hogy szeretnék egy tehenet, és mivel a hülye benne volt a fejemben gyorsan fel is adtam egy hirdetést az egyik informatikai fórumon….

Sziasztok, segítsetek!


Az egész azzal kezdődött, hogy le kellett mennem a hülye kis Kapolcsra a művészkedő emberek közé. Okés, mivel nem volt szállásom arra ébredtem, hogy egy mezőn fekszem és két tehén bámul (és közben kérődznek és még azt a tiszteletet sem adták meg, hogy felállnak). A fasz tudja hogy kerültek oda. Mindegy.....

Azóta nem tudom kiverni őket a fejemből. Főleg azért nem mert pár nappal ezelőtt meg átfutott egy tehén a kocsim előtt (ezek tudnak futni is).

Na a lényeg kéne nekem egy tehén. Háziállatnak. Mondjatok irányárat! (ha van hozzá domb is vagy kis telek) arról is beszélhetünk.

És minden tehénről szóló infó érdekel (mennyi füvet eszik, meddig él, idomítható-e, lehet-e tehenegelni, lehet-e sétáltatni, milyen színben kaphatóak, stb.)

Köszi előre is!


Kérjetek ti is tehenet karácsonyra !


Más


Az ember hazatelefonál. Panaszkodik egyre csak panaszkodik, hogy nincs kedve az új tanfolyamhoz, megint ismerkedőset játszani stb. Aztán magyaráznak neki hogy milyen jó lesz… Anyám elkezdte aztán Copfos megadta a kegyelemdöfést. Mindenkibe találjak valami pozitívat. Találom már! Megígértem hogy csinálok listát. Szóval jegyzeteltem ám órán…

Tanár: Anette. Első benyomásom: ez egy boszorkány! Mai témánk az egészség és az ezzel kapcsolatos iparágak. Sokat beszél. Hazudik. Magyaráz, hogy ő mennyi gyümölcsöt eszik meg teát iszik. De én átlátok a szitán. Tipikusan az az ember aki ha nem figyelnek megeszik egy tálca süteményt…
Pozitívum: Ha rosszra fordul a helyzet, mivel öreg el tudok szaladni előle

Csaj 1: Cuppog. Issza a hülye kis ice teáját és folyamatosan cuppog. Bosszantó.
Pozitívum: Igen rövid miniszoknyát hord.

Csaj 2: Az érdeklődő típus. Mindent tudni akar rólam, barátkozni, megérteni és ha lehet akkor mindent azonnal. Pffff. Nekem túl közvetlen. Én nem barátkozom egyből. Csak ha szórakoztató tud lenni... Tegyen érte!
Pozitívum: Megkínált keksszel. És nem húzta a száját amikor 5 darabot kivettem

Csaj 3: A sárga
Pozitívum: gyűlöli a kimcsit

Srác 1: A csatlós. Mivel folyamatosan egyedül maradok a véleményemmel az osztályban (persze azért mert hülyeséget beszélek, ma például 15 percen keresztül soroltam az indokokat hogy a kóla miért egészséges, hivatkoztam nem létező kutatásokra, érveltem) mindig kell egy balek. Ő az. Aki elhiszi amit mondok, aki majd szépen a többieket is az én pártomra állítja. De hát ez… Estéként tejet iszik és müzlit eszik.
Pozitívum: csatlós

Srác 2: Az ambiciózus. Hogy én hogy utálom az ilyet…. Aki nem csak azért kérdez mert tudni akar hanem hogy megmutassa ő mennyire akar tudni…
Pozitívum: Ezeket szeretem piszkálgatni

Csaj 4: A befelé fordulós taszítós. A tipikus beleszarok az egészbe. Nincs vele baj, addig amíg nem kell együtt dolgoznunk. Mert ha feladat van akkor azt én szeretem megoldani
Pozitívum: Biztos hogy őt utálja a tanár majd a legjobban, mert látványosan szarik az egészre. Így máris az utolsó előtti helyre kerültem

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

öhm... nem igazán úgy sült el, ahogy én ezt gondoltam... vajon miért nem lepődök meg ezen???
Az írás amúgy jó, humoros, szórakoztató, Andrisos, de megint a hibát keresed... szerintem. (persze lehet, hogy tévedek)

Névtelen írta...

ez már egy jó film . Várom a fojtatást