2007. december 19., szerda

félkegyelmű...


Na tehát. Ismét új szobatárs. Brand New from Korea. Első blikkre egészen szimpatikus volt…. Idősebb és beszél angolul… Aztán második nap, amikor megkérdeztem hol volt egész nap, jött is a pofára esés… Imádkoztam Istenhez a templomban (ezt így! Szó szerint). Juhéjjj, gondoltam magamban, ez ám a rocknroll…
Alapvetően ezzel semmi gond nem lett volna. De a második napon lazán elkezdte bámulni a képernyőt amikor éppen Travianoz-tam. He? Magánszféra? És csak jöttek és jöttek az apróságok…. Magába beszél. Fütyörészik. Néha beszélget a filmmel, amit néz. Szerintem egy picit félkegyelmű lehet… Most már két embert látok el mosogatószerrel és WC papírral. Remek. Még jó hogy kaptam karácsonyi „ajándékot”otthonról…. Vehetek belőle WC papírt. Fasza..

Hétvége Magyar Ház. Nem volt borzalmas. Oké voltak idősek és minimális Magyarkodás, de semmi Székely himnusz meg Viktorviktor…. Fura érzés volt Magyarul beszélni, Magyarul pálinkát kérni. A szakács egy tipikus ősbunkó Magyar volt (aki fel van háborodva, ha kérnek pénzért valamit, szóval vendéglátás) de remek rántott húst ettem.

Ügynökségek. Ma találkoztam egy sráccal, aki igen zaklatottan lófrált a folyosón. Kiderült hogy otthon elfejtették tájékoztatni, hogy a Shafston HOSPITALITY-t (vendéglátós főiskola féleség) nem alkalmas letelepedés kezdeményezésére. Jó mi? A srác egy 5-6 milliót tolt bele.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

FUKK! öcsém, te összeköltöztél apámmal! ha már ott vagy, rúgd jól seggbe, aztán mondd neki, hogy én küldöm.

ja, meg láttam valami olyan nick-et a neten, hogy Lítium, hosszú í-vel, szerintem az nem te vagy. szóval már keresem a fej honlapját, amit majd feltörök. és megkeserítem az életét. ma épp hacker-nek haluzom magam.

igen. túl sok a szabadidőm.

Unknown írta...

Te aztán sanyika eléggé el vagy eresztve agyilag:)))
Szegény Lugó meg szopik kint a koreai félkegyelműekkel..apropó nem véletlenül egy diliházba kerültél be csak még nem közölték veled? Én körbenéznék ezek után hogy nincs e sok köpenyes fazon:))