2007. december 6., csütörtök

work.work!

Nincsenek rendben a dolgok. Nem jó, az új kurzus. Folyamatosan olvasunk Academic angolt, ami elvileg egyetemi részvételre készít fel. Pffff. Semmi pofázás, cserébe a hagyák tojárakásainak szokásairól tanulhatunk. Pont amikor kezdtem úgy érezni, hogy a fejlődés jelei mutatkoznak... Igaziból rohadt jó csapat volt az előző kurzuson, és amelett, hogy komoly meló folyt rengeteget dumáltunk....

Szóval kérvényeztem, a kurzus váltást mert ez nem vezet sehova. Szerdán írok tesztet, az új kurzus neve FCE. Hasonló szisztéma mint az előző volt. Ha nem jutok be (túljelentkezés van, illetve én ugye váltani akarok), visszamegyek General Englishre a legmagasabb szintre és tolok mellé egy Business opciót. Persze ezt még mind el kell intézni....

Cash ügyileg stabilizálni próbálom a dolgokat. A héten sokat kertészkedtem, ma bútort pakolok, délutántól-estig valami költöztetéses meló. Vasárnap konyhán leszek....

Szóval nem egyszerű most. De jelentem alásan túl vagyok a felén! Kevesebbet leszek itt mint, ezidáig voltam.


2 megjegyzés:

sowi írta...

pedig mar kezdtunk remenykedni hatha kint maradsz meg egy darabig :D

Unknown írta...

kitartás!