2007. december 27., csütörtök

marha


Leslattyogok reggel órára. Papucsban meg egy rövidnadrágban ilyen nyaralósan. Éreztem ma benne, van a hülye a fejemben megint. Csak a szalmakalap hiányzik. Leülök, a tanár is megérkezik 5 perc késéssel. AHA. Ezt nem szeretem. Ráadásul ezen a héten már a harmadik különböző tanár (cccc. Nekik lehet karácsony. Perszeee). Azt mondja gyártsunk névtáblákat.
Na akkor ott elpattant valami. Először is a túl erős légkondira hivatkozva gyorsan felugrottam átöltözni. Ez egy fél órát el is tartott… Visszajövök. Ez még mindig a névtáblám akarja. Engedek. Hajtogatok aztán szép nagy betűkkel ráírom: JOE.
Röhögnek, a tanár nem érti min. Következetesen JOE-nak szólít egész nap. Ha holnap is ilyen lesz, Rokkó leszek…

Olvasunk valami roppant érdekes marhatenyésztős cikket. A tanár meg akarja vitatni. nagyon. Szólásra emelkedem, hogy ne erőltessék a marha exportot mert az ausztrál hús vacak. Vitába száll. Megkérdezem tőle van e összehasonlítási alapja. Mert én ettem már Magyar marhát és Ausztrál marhát is. Na erre nem tudott mit mondani….

Be vagyok csapva… Azt mondták itt nyár lesz. Ehhez képest egy hónapja minden második nap esik. Fasza... (az a jó minden hónapban mást mondanak legmelegebb hónapnak. Most januárnál járunk. Imádom, hogy az ország másik részén meg melegrekordok dölnek meg. Itt legalább a nap sütne…) Ez is olyan nagy kamu lehet mint a vízhiány…. Folyatom is a vizet rendesen…


1 megjegyzés:

Unknown írta...

A Rokkó szerintem jobban illik hozzád a frankó kis kalapoddal. Azzal kéne legközelebb beülni órára, bár a marhapásztoros témában most sokkal inkább aktuális lett volna, hacsak a következő órán nem az olajról lesz szó, mert arra az alkalomra is jól megy a kalap;)