2007. szeptember 23., vasárnap

adolf bácsi órája

Nos elkezdtem, az igazi angol tanulást a brand new csoportomban, ahol most hosszabb ideig kártékonykodom (10 hét) majd. Valami nyelvizsgára készülünk fel.... Szerettem a General Englisht, vicces volt, de a fejlődésemet annyira talán már nem szolgálta.

Nos, most egy kis bajuszos neonáci tanárunk van. 1 óra volt annak ismertetése, amit nem lehet nála csinálni, újabb fél amiben közölte mi vár el tőlünk... Még csendes voltam. Nem ordítottam bele egyszersem, hogy javollmeinführer... (jó oké, mivel a pontoságról papolt elég sokáig, szünet után a jól megérdemelt smack levesem sem tudtam elfogyasztani, közöltem vele hogy 4 percet késett. biztos a szívébe zárt)

Némileg megváltozott az órarend 9:30 kor kezdek csak, viszont egészen 16:00-ig vagyok.

Egyszóval. Kurva nehéz. Nehezen értem, ezer meg ezer új szó. Kevesebb a sárga és rá kellett jönnöm, hogy a többiek is segghülyék. Ez némileg megnyugtatott.... Az annyir nem, hogy lassan mindenki azt mondja hogy fél év nem elég megtanulni angolul. Remélem csak a nem túl okos sárga barátaimra gondoltak.

Nem sokára elkezdődik a költözködési szezon. Egy héten belül 3 különböző szobában lakom majd. De ami fontos ki van fizetve és van szállásom egészen március 8.-ig

Hétvégén nagyon sokat rendeltem dr House-al. Semmi rocknroll, semmi moshpit. Csendes pihenős hétvége volt.....

(a nap felismerése: a banán romlandó.....)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már már kezdtem aggódni, hogy teljesen elhanyagolod az oldalt, így ma reggel örömmel nyugtáztam, hogy van még remény, Lugó barátunk is életben van még és nem marta halálra egy homoki vipera, vagy egy a sötét sikátorok mélyén megbúvó aljas kis skorpió. Ígyhát üdv az élők sorában:)
Úgy látom sikerült "jól" helyezkednek és a Hitler jugend építő csapatába lépve a bakancsos birodalom sorait erősíted most:)

sowi írta...

aszittem ausztraliaba mesz nem dajcslandba....munkataborok keszulnek mar?

Névtelen írta...

Nem azért de te is megpályázhatnál vmi führeri posztot...olvasd csak vissza azt a részt, amikor sárga barátaidat takarításra kényszerítetted. Lehet, hogy ők hozzák ki ezt az emberekből..?

Névtelen írta...

hiányolom a képeket! jó lenne ha nekilátnál az ausztráliai fotósorozat feltöltésének. Ismerhetnéd már a barátaidat annyira, hogy akkor olvasunk csak ha nagyon sok benne a kép...kapd már össze magad:))

sowi írta...

fekete feherbe legyen kedvesandras, szeretnem szinezgetni a monitort

Lugosi András írta...

Estleg hogy hazaugorjak egy pár kenguruval azt nem akarjátok????? lesznek képek. majd ha lesz érdekeség :)

sowi írta...

tarsd meg a hulye kengurukat, sört hozzzááá