2007. szeptember 8., szombat

hülyehüllő.com

Okés. Nem megy az átállás. Hajnalba arra keltem, hogy marha éhes vagyok. Ezután sikerült elfogyasztanom életem legdrágább reggelijét 22 AUD kb. 3500 HUF. Meg kellett volna várni amíg kinyit a bolt... Szóval nem volt nagy szám. Kb így nézett ki:


(apropó. ne nyaljátok be azt, hogy ausztrália ugyanolyan árakkal dolgozik mint kis hazánk. Minimum 30 százalékkal drágább minden de néha 300 % al. Egy 0.6-os kóla 500 HUF Egy óra parkolás 1500 HUF (nem én parkíroztam de meglestem...)

Szóval írány a bolt. Vettem ezt azt. Remélem ehetőek lesznek.... Olcsóbbak tuti.

Aztán mivel nem szabad aludnom iránya város. 6 órás maratoni kirándulás... Aha. Én meg a sétálgatás... Persze hogy az utam eleljén megtámadott egy hüllő. És nem az, hogy arébb állna amikor meglát szemtelenül bámul rám a szemesarkából....



Nem baj gyorsba ittam egy ilyen XXXXL nevű sört. Aztán csak mentem, és mentem. Egyébként mivel egy kurva nagy folyó szeli ketté a várost komppal (itt city ferry, city cat meg valami harmadiknak is nevezik) közlekednek az emberkék. Mostmár én is.





Szép helyek meg minden, de a kedvencem ő. Fémkenguru barátunk:



UPGRADE: A számom ez: + 61 401024353.


7 megjegyzés:

Gergő írta...

A képek már egész jók. Menni fog ez Andris. :)

Unknown írta...

Kicsit megkönnyebbűltem, hogy mostmár sikerült ausztrália hívószámát feltüntetned, így akármikor felhívhatlak most:))
amúgy jólenne, ha valami éjszakai életes bulizós sörös képet is feltennél mert nem ismerek rád:)

Unknown írta...

Csak nem néz ki olyan rosszul az a reggeli....vagy az volt a hüllő? Na mindegy, összekeveredtek a képek:)

Névtelen írta...

Csatlakozom Gergőhöz, a városi látkép kifejezetten tetszik, azonban az, hogy a kedves hüllők nem riadnak meg Tőled, már cseppet sem.:D
A szokott helyre most nem írok, rohannom kell. Itteni idő szerint hnap este viszont vár majd ott meglepi, addig tarts ki.
Puszi

Névtelen írta...

ezaz, kuldjel neki egy rekesz meglepi stratot...imadni fogja :)

Névtelen írta...

na hol van a folytatás?????
rockausztr.függő lettem!!!!

Névtelen írta...

cc