2007. szeptember 12., szerda

botrány!

Aha. Megint kezdődik... De most én vagyok a jó.... Azt hiszem....

Szóval. Tegnap igen fáradt voltam amikor a bejegyzést írtam, így kihagytam egy apró kis közjátékot... A délutáni óra végén (ami egyébként nem annyira fasza) a tanár elkezdett lelkizni. Hogy miért járkálnak kik-be az emberek, mért nem lelkesek.... Már ez is furcsa volt, de gondoltam biztosan van előzménye... Mindenestre kellemtelen volt a tanárt nézni, ahogy a könnyeivel küszködik.... (sztorihoz hozzá tartozik, bejelentette pénteken elmegy a suliból.)

Ma délelőtti óra megint lemegy rendben (egyébként ott valóban aktív az egész stuff, frankón mozgalmas, haladunk előre) little ebéd, és kezdődik a délutáni punyadás. Tanár a szövegértésről hadovál meg, hogy akkor magnózunk.... Okés rocknroll. Feladat: Kezeljük most mi a magnót, és igazi angol szöveget (olyan amit az utcán beszélnek) fordítsunk le szóról-szóra. Okés...

Összeülünk sárga barátaimal, nem tudják mi a lószar van. Átveszem a vezérlést. Meghallgatjuk a szöveget kétszer, aztán haladunk mondatról-mondatra. Megy is, igaz nyekegve mert a fele alszik, a fele tök hülye. Van pár szó ami annyira le van nyelve, hogy sehogysem értjük. Mondom a srácoknak nem fontos haladjunk.... 2 perc múlva tanár lestoppolja feladatot...

Jön a lelkizés... Megkérdezi milyenek találjuk a feladatot. Kussol mindenki. Szólásra emelkedem, hogy rocknroll meg minden de talán ne én tartsam az órát (szebben mondtam Neki, talán úgy hogy nem kéne teljesen kiengedni a kontrolt a kezéből). KAPITÁLIS HIBA VOLT.

Elkezdi nyomni a lelkizést, megintcsak... Hogy milyen passzívak vagyunk meg, hogy minden szó fontos (az is amit senkise értett meg, vazzz akkor hogy a viharba írjuk le??????? ) illetve ÉN nem engedem a többit érvényesülni. Ekkor már többen mosolyognak. Én hagyom a francba az egészet, mert még elbőgi magát.... Mindenestre 10 percel előbb abbahagyja az órát....

HÁT majdnem odamentem hozzá, hogy igyunk egy sört és elmesélem hogyan lehet munkára bírni a többieket (valóban azért az kemény hogy ki be járkálnak. De ott van a kezében az attedenc AZAZ be tud írni hiányzónak akárkit, AMI ugye azt vonhatja egy bizonyos százalék felett maga után, hogy HAZATOLONCOLNAK! (nem vicc ha 15 százaléknál többet hiányzol JELENTVE VAGY).

Mindenestre miután kiment szegénkém, meghívtak egy barbecue partyra meg teniszezni ilyesmik....

Az órarend egyébként így néz ki. Van benne angol óra rendesen.....

09.00 - 11.00 angol
11.00 - 11.15 szünet
11.15 - 12.15 angol
12.15 - 13.15 ebéd szünet
13.15 - 15.15 angol

És végül. Fasza, hogy ennyien olvassátok a blogot, de én biza nem leszek aktív ha nem lesznek sűrűn kommentek. Tessék megjegyzést írni.

És még valami. Ma elintéztem a szállást két honfitársamnak, és eladtam két biciklit amit a fogadó srácok árultak... Remélem egy sört azért hoz valaki....

5 megjegyzés:

sowi írta...

tudtam hogy nem leszel sokaig passziv szemlelodo, adj el kengurukat is!!!

Névtelen írta...

Nem is te lennél, ha nem vetted volna már át az irányítást....azért csak óvatosan, nehogy a tanári gárda kollektív öngyilkosságba meneküljön...meg azt se kéne elfelejteni, hogy egész kis hazánkat képviseled a világ végén, szóval szervezd csak, hogy gyüljön az ilyen jóféle magyar ottan. Esetleg a későbbiekben már mindezt anyagi és egyéb juttatások ellenében!Csak el ne felejts hazajönni!!!!

Gergő írta...

jaja, tipikus lugosi...:)

Boci írta...

Kiküldjem a Krucsó Balázst tanárnak? Ő tuti munkára kényszerítene mindenkit :D

Névtelen írta...

Iszonyuan sajnálom, hogy mielőtt én 2008. októberében elindultam a világ végére, nem olvastam a blogodat, ( nem is tudtam, hogy van)Mintha csak velem történt volna mindez, rengeteg az átfedés, élvezet ( már újra itthon fél év után) olvasni.
mobiuszsuzsa.blogspot.com