2007. szeptember 8., szombat

rock a polippal

Okés. Pár érdektelenebb kép: kolesz szoba, meg suli környéke. érezni lehet egyébként, hogy még csak a tavasz elején járunk, este kell egy pulcsi, meg szerintem még a növények sincsenek formában.... Mitudomén. lehetnének zöldebbek, meg színesebbek. Elégedetlen vagyok velük.


Ez a szoba, meg ezt látom a szobából:



[subbától lenyúlva: random kínzó kérdés: Miért eröltetik annyira a repülőkön a bizt. öv használatát??? ha gáz van ugyis mindenkinek annyi. Csak a Lostban volt, hogy túlélték.... ]

Hiába gondoltam azt, hogy könnyű lesz átállni. Délután háromkor keltem. Mivel nem igazán ettem normálisan úgy döntöttem, hogy egyenlőre beülök valahova kajálni nem kockáztatok meg egy főzést. Jól ment... :)

Az okés hogy a kinézett helyen a pultnál kell rendelni, és egyetlen ismerős stuff a görög saláta, és hogy egy tengeri herkentyűshöz sikerült betérnem, aki ezt az érthetetlen ausztrál angolt erőlteti.... Dehogy nuggetset (ami nagy nehezen megtalátam a tábla alján) csak gyerekeknek lehessen rendelni az már tréfás.

Mivel rohadtul nem volt semelyik kaja ismerős az octopus mellett döntöttem. Ha már rock van, legyen igazi mosh-pit kajálás... Frankó volt. Tényleg! Jó kis polipok, bár ez inkább előételnek lett volna az igaz, egy laza steak előtt.

Kajáltam szereztem hoogardent. ez az ausztrál mobil számom: 0401024353

Most kéne aludni. Nemsokára hétfő, itt a tanárok már ránézésre is neonácik :) Nem lesz lötyögés.... sebaj....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

mosh-pit kajalas bazmeg, ezt folirom, kurvajo :)