2007. szeptember 18., kedd

tevehús

Today, békésen üldögélek a morning class-omon, amikoris beront egy fickó.... aztmondja kérünk-e tevehúst?
Jóóóóhogy mondom neki...
Egy ilyen szotyiszacsiból előveszi a szárított stuffot. Picit félek beleharapni.... Teve íze van. (fogalmam sincsen, ezt honnan tudom mivel nem vagyok egy nagy tevezabáló, de tudom). Ilyet sem fogok többet enni.

Kis sárga barátom meg valami halott halat dugott ma az orrom alá. Jó benyelem..... Utánna két XXXXX kellett lecsűrnöm, hogy rendbe jöjjön a gyomrom.

Meki: szombat este betértem, a sétám során. Vazzz, azt hiszem én nem szeretem a félig átsült Ausztrál típusú húsokat. Minek ragozam. SZAR volt.

Nem hozna nekem valaki egy szép szelet húst némi körettel???



4 megjegyzés:

sowi írta...

esetleg nezd meg a kepet a blogomon, fekanak nagyon izlett a fainnba a nagy szelet husi szombaton...ha jolemlekszem gergo is dicserte a kajat;)

Boci írta...

Mi a címed?
Küldök neked légipostán egy kis löncshúst :D:D

Névtelen írta...

szólhattál volna hogy kimész, nekem is éppen lett volna dolgom a kenguruk földjén

üdv

tolvaly

Névtelen írta...

ha szólsz hogy jól átsütve kéred,
úgy kapod,és az már hasonlit majd arra amit szeretsz!
persze a mekiben nem biztos hogy működik....