2007. szeptember 15., szombat

az Óceán nagy

Hogy vagytok, mind? Hm... Itt 30 fok, csobbantam ma az Óceába.... Majdnem olyan mint a Luppa vagy a Balcsi :) . És majdnem akkorák a hullámok, mint az Aquaparkokban... Na, hogy még jobban utáljatok, képek:










[subbától lenyúlva: random kínzó kérdés: Vazzzz. Az oké, hogy korunk vívmánya a légkondi. de mért 17 fok? Mindenhol fázom, a vonaton, az osztálytermekben. Az Ausztráloknak ez jó??? ]

Cseszeget mindenki, hogy nyűgös vagyok. Estesmal: mióta itt vagyok nem ettem egy jót. Ti ezt, hogy bírnátok?

Másodszor, a válasz: Itt mindenki egész nap mosolyog. Sokat gondolkoztam, hogy valami tuti cucuk lehet, de nem. És beszélgetni akarnak. a Liftben, a vonaton, mindenhol (még velem is, pedig én sok minden vagyok de szimpatikus az biztos neeem). Már félek magammal vinni a fényképezőgépet mert kezdődik... Where are you from stb. Olyan Jó érzés picit nyűgösnek lenni. Meg utálkozni, meg csúnyán beszélni.... Nem felejtem gyökereimet... :)

3 megjegyzés:

sowi írta...

rohadek:) mi meg itthon fazunk, kenytelenek vagyunk minden piat es kajat nelkuled elpusztitani...ma is nagggyon fincsit ebedeltem, igaz tengeri herkentyuk nelkul, mekibe nem mesz?:)

Gergő írta...

Hát ezeket a hullámok nem semmik. Jó lenne matracozni rajtuk egyet.

Névtelen írta...

Oké, persze, majdnem olyan, mint a Balcsi meg az Aquaparkok... Kicsit sósabb a víz, ami mondjuk mar, és kicsit több állat úszkál benne...:D
Az utolsó hullámos képed mesés:) Nagyon tetszik!!
Kaját muszáj keresned vmi jót, vagy shopot, ahol jó alapanyagokat találsz, el ne fogy nekem:D
Végül pedig azért léptél innen le, hogy nyelvet tanulj, ahhoz pedig nagyszerű dolog, hogy az emberek beszélnek hozzád. Használd ki!!
És tessék sokat írni, részletesen, mindent, mindent!!!
Puszi