2007. szeptember 7., péntek

Brisbane első nap



Végül is klapolt minden. Megérkeztem, vártak is.... Bankszámla megnyitva, elvileg telefonszámom is van már.... Azért délután (nektek 8 órával előbb) elkezdtem szédülni, gondolom a két napos repülgetés, na meg a repcsin elfogyasztott minimál kaja nem tett jót annyira (nem a söröknek, semmi közük nincsen ehhez. alig voltak páran)



Ez itt Brisbane. Tudom sokan elégedetlenek a kép minőségével. de én most vissza nem megyek oda ahol ezt csináltam, kurva messze van :)



Délután azaz este császkáltam egyet a városban. Benéztem pár helyre.... Ilyesmik. Azért ezekkel a kinai/japán/ázsiai people-kel (hé! hogy a francba lehet őket megkülönböztetni???) elégedetlen vagyok. Szipognak.... A két szobatársam is eféle. Egyenlőre jó fejek, nem kell meghalniuk. :)

Holnap TALÁN folytatom. de lehet hogy alszom néhány napig....

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

hat haver, jobb ha hozzaszoksz, az azsiaiak szipognak es a turhajukat a foldre fujjak ki....igyal sok sort...

Senor írta...

Ez igy nagyon király..legalább látom mi van addig is veled... mindennap majd jól megnézem.. :)
By Senor

sowi írta...

az az egyenlore az egyelore...magyarul tanulj mar ha az angol nem megy :D