2007. szeptember 11., kedd

mindenki sárga?

At first. Nem ígértem, hogy minden nap írni fogom a blogot. Szóval ha történés van jelentkezem, de tudnotok kell, itt is elkezdődtek a mindennapok (ezt a szót hogyan is írják helyesen???). Ne reklamáljatok...

Nos, van már csoportom, sok-sok ázsiai, koreai kínai, japán emberkével. Borzalmasan fura kiejtésük van, és alapból elég parasztok. Kedvesek meg minden, de én sajnos nem tudom a kultúra részének nevezni azt, hogy tüsszent egyet a kölök majd beletörli az asztal oldalába.

Szokásos szeptember eleji fejetlenség a suliban, próbálom kiváltani a munkavállalásimat ilyesmik....

Viszont student cardom már van. Kb így néz ki:


Mivel úgy látom hiába drága, kénytelen leszek a koleszban lakni, elkezdtem az irányítás átvételét a szobában. Kis koreai barátunk nagyon nem akart angolul tudni amikor mondtam neki, hogy takarítás van. Büdös volt a hűtő. Igaziból nem tudtam eldönteni hogy sárga kaja szaga van-é, vagy büdös. Ezért nekikezdtünk hát....

SOKKKKKKKK. Benéztem a mikróba. SÁRGA volt. (gondolkoztam, hogy csináljak-e róla képet, de ez nem egy hányos blog szóval mégsem) 3-4 cm-es lepdék darabok 2-3 cm vastagon. Az már röhej, amikor egy mikrót be kell áztatni..... Kis Koreai barátunk mindent bevetett.
Neki találkozója van stb. De akkor meg hirtelen én feljetettem el angolul, és csak mondogattam: I need your help...

Egy idő után beletörődött. És miután megmutattam neki a mosogatószert, meg a szivacsot egészen hatékonyan tudtunk együtműködni....

Találkoztam Magyarokal. Ma együtt vacsoráztunk. Sörözés, ilyesmi. Már megy az áskálódás közöttünk, nekem mégis hiányzott egy emberi nyelv....

Angol.... hehe. 90 % százaléban megértem amit mondanak és 90 % százalékban el tudom mondani amit akarok. Ez jól hangzik nemde? Amíg a suliban vagyok.... Utána ez egy drasztikus esésel megállapodik 10 %-on. Nincs más út. Melót kell találni...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

osszad csak a csikszemut oreg, meg a vegen megtanitod hogy zsepibe fujja az orrat es kezes rose-t hozzon minden este :D

Névtelen írta...

A rizspusztítók szeretik a rendet és rendesek, emlékeztesd őket, ha elfelejtették volna, de orrot fújni tényleg nem szokás arrafele, ez van...Viszont állítólag tanulékonyak...

Gergő írta...

A sárgák furcsák...a tévében láttam. Mindenre aszongyák ócó meg jó, közbe meg nem is.